ribolov, ribe i ribolovci - smrt za riblji fond

ponedjeljak, 23.06.2008.

Ribolov - prvi dan

Link na moga najvjernijeg fana Tommyja, obiđite ga dok me nema:
Tommy design



PRAVI PRVI DAN RIBOLOVA
Idući dan tj. 05.06.2005.g. nismo se baš rano probudili. Moje buđenje je najteže, sav sam zbunjen, zbog nagnutosti kuće sudaram se sa štokom prvih vrata, drugih vrata, zida uz stepenište do WC-a. Po povratku iz WC-a skoro padam niz stepenice jer je rukohvat sa lijeve strane, a ja uhvatio u prazno sa desne. I nakon toga svejedno hodam iskrenuto. Obavezni doručak uz filter kavu («jer ta je najzdravija» a od koje inače dalje kakim nego što piškim) vratio nam je snagu, a viljamovka potpomognuta votkom podigla adrenalin do jaja. Šesteročlana ekipa žuri do 3 čamca na vezištu, zajedno sa Tohatsuima i kanisterima. Prvo smo pretražili varalicama prostor uz šaš, a onda smo otišli do prvoga otoka.

Image Hosted by ImageShack.us
Ovakve su "kućice" uz obalu...
Vjetar je bio malo jači, kurenat isto tako, a sidro je bilo kvalitetne izrade i…lagano. Uopće nam nije pomagalo tako da smo najjednostavnije izbacili iz daljnje upotrebe. Pod površinom je bilo stijenja pa smo morali biti oprezni. U čamcu smo bili sva trojica, tek od poslijepodneva smo išli po dvojica u svakom čamcu.
Kada su nas vjetar i struja nanijeli iza otoka gdje je bila zavjetrina, uozbiljili smo se, nakon prvog udarca dnom čamca u podvodno stijenje. Okačili smo naše najveće favorite i provukli dva-tri puta. Ništa. Nemoguće, da smo na slatkovodnim terenima, ovo mjesto na kojem smo sada bio bi pravi hot-spot. Jest da je dubina 20-30 cm, ali prethodni dan vidjeli smo da se i u takvim plićacima može uloviti za naše domaće prilika velika štuka. Treći i ja stavili smo najveći model Salma Slidera Floatinga Perch dekor i zabacili u pravcu uvale. Treći je zabacio sekundu prije i njegov Salmo je taman padao na površinu vode u trenutku dok sam ja dizao pogled. Na pljusak varalice voda je uzavrila, Salmo izletio i sjena štuke daleko preko metra dužine je sjevnula pod površinom. Noge su nam se odsjekle, a ja sam pokušao zabacivanje u tome pravcu, ali zbog male nesmotrenosti i jakog vjetra Salmo je odletio desetak metara dalje od mjesta presretanja. Jerk-jerk-jerk-pauza-jerk-jerk-jerk,j…DUM! Zadržavanje varalice u mjestu i…ništa. Što bi rekao Stanko – «imao sam udarac majke mi». Ali nema ribe. Treći pokazuje kako su štukini zubi obili i probili polituru njegovog «Salma». I ja imam potpis na Salmu.
Image Hosted by ImageShack.us
Jerk Salmo sa "potpisima"
I Dok nakon par zabačaja ima udarac na Monarha, kratko drži ribu koja odlazi…nije se dobro zakačila. Pa jel moguće da nećemo danas imati nijednu moćnu štuku, čak metrašicu?
Udarac dnom čamca u podvodno stijenje vraća nas u realnost.
Image Hosted by ImageShack.us
Ova podvodna stijena je označena. Ukoliko se ide prema pučini, ovaj signal obilazi se sa desne strane, a po povratku sa lijeve. Također, zeleni signal se u pravcu pučine obilazi s lijeve strane, po povratku s desne. Ili toneš...

- 18:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • TO SAM JA - SMRT ZA RIBLJI FOND:-). RIBOLOV, RIBE, RIBOLOVNE TEHNIKE, VARALICE I SVE DRUGO ŠTO SE TIČE RIBOLOVA.... RADI SE UGLAVNOM O MOJIM TEKSTOVIMA I PRILOZIMA OBJAVLJIVANIM U RAZNIM RIBIČKIM ČASOPISIMA.



    Free Web Site Counter
    Free Web Site Counter

VAŽNO ZA RIBOLOV:

Prijatelji:

Kumpanjerosi!!!