< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


On/Of komentari

Svakodnevne gluposti!!!

Ako vas zanima bilo sto napisite komentar bice u dogledno vrijeme odgovoreno.
hvala sto ste posjetili moj blog i uvazili moj dosadasnji trud.
S postovanjem
LIMA

'Balkan-United-Himna'

Ucitavanje bloga/site

Moja biografija

Biografija :
Ime:Marko
Ostalo se izbrisalo..auuu
a sto vas god zanima pisite na blogu...
Ko ce sad pisat isponova...
MSN














Free Counter




Kolko vas je u jebote



Odakle ste se stvorili na blog
Kolko je uri sad ?

Trieste





Linkici

BLOG
K.I.S. "Istra" Trst
MONTENEGROkafe
Tu ja radim..
Dje ste vidjeli Crnogorca da radi...
i naravno
GRAD HEROJ
Prijestonica Cetinje




>

FESTE-> tamo cete naci

Pravo resenje vaseg ne zadovoljstva jeste......
ISTARSKI KLUB U TRSTU
DODJITE DA SE ZABAVIMO.....



petak, 28.11.2008.

Ocemo novi post..

Evo svi me napadaju ajmo novi post..Pisi Lima ...
svi bi nesto bogami ja znam no me ovaj fejsbuk (facebook) okupira ja mislim da ne moze vise da covjeka okupira nesto
kao sto je to.

Predlazem jedno primirje.. Svi koji posjecuju ovaj blog vecinom to rade zbog Corbe ..

I ja kao osnivac to radim jer stvarno cijenim njegov rad..
Moj cilj nikad nije bio da promoviram nove stvari niti da govorim gdje ce on nastupati..
Ono sto je zaokupljivalo moju paznju je da pjesme koje stvara grupa Riblja Corba prenose neke emocije na ljude
ostavljaju neke tragove ...
Imaju nekog efekta...u vecini slucajeva pozitivnog
Danas ce te sresti malo ljudi koji ce ga poslusati... Ali oni koji to rade ..oni to rade jer ga vole zbog pjesama ne zbog toga sto je on iz ove il one drzave....
Necu ga branit ..svi grijesimo sa izjavama.. ..cak i umjetnici..
Covjek koji je vecinu pjesama sam napisao il uz pomoc clanova benda koji se mijenjao vise puta, je zapravo covjek
koji se moze nazvati umjetnikom( svoje vrste)

Ono sto se osjeca u vazduhu(zraku) ;) je da polako onaj talas r'n'r i onog sto se stvaralo 80- 90 tih godina
opet ( i drago mi je zbog toga) pocinje da zivi u ljudima..

I to samo iz jednog razloga jer za kvalitet ce suditi godine i broj slusalaca...
A takvih je sve vise i vise.
Sjecate se stihova....
JER TAD SAM BIO MLAD, DRAGA NE BUDI PEDER, NAZAD U VELIKI PRLJAVI GRAD, DVA DINARA DRUZE i jos puno puno toga..

Nazalost Corba danas stvara puno manje kvalitetne muzike...
TO je tako i ne krivimo ga jer kao sto vidite Muzicka scena je danas potpuno iskrivljena unistena svim ti kicom i sljamom sto danas zovemo TURBOFOLk i tamo neki pop...
godine su pokazale da te pjesme su samo prolazne..
Dizem glas protiv onih koji to slusaju jer su omamljeni i dopustaju da budu kontrolisani od strane TV i Radio predajnika
To je strasno..
Ne znamo ni razloga i dana kada je to pocelo..
Nije nas briga
Mi smo rokeri i revolucionari...

Izbrisimo iz glava da to sto se danas slusa je ustvari UMjetnost

Ne zato sto ja to ne slusam ili neki od mojih citalaca..
to je nazalost stvarnost..
Pitate se zasto niko ne napise komentar kontra onog sto sam napisao..
Reci cu vam...nema komentara , nema sto rec protiv...
Jasno im je da su manjina i da treba da se mijenjaju ....
Jedino ih moze spasiti ona crna rupa o kojoj se prica
Bog ih blagoslovio ako se promijene..za njih jos ima spasa...

|Dodaj 4| Uzmi| #|

}

<< Arhiva >>