NI RIBA NE PLIVA BEZ MOTIVA

ponedjeljak, 08.03.2010.

ISKRENOST DA, NE ILI IPAK PONEKAD, OVISNO O SITUACIJI?

Svi ćemo mi reći: ne volim nepravdu. Ali svi mi mislimo da smo pravedni i ne vidimo kad smo nekom drugom nanijeli nepravdu jer u stvari mi uopće ne mislimo da je nepravda isto što misli i druga osoba... Nitko od nas ne shvaća lako kritiku na svoj račun, samo se različito postavljamo i reagiramo kad nam je ista upućena. Direktno ili indirektno. Ja sam , usudim se reći na žalost, preiskrena. Nekad sam u pravu nekad nisam, kao i svi mi. Ali volim reći što mi je na duši i teško mi je kad to druga strana shvati kao napad. Preispitala sam i svoj način komuniciranja i moram reći da radim na njemu. Uspješno za sad. Na poslu se mogu okarakterizirati kao organizator, inicijator, lider, a opet samostalan borac kroz sve, i uz sve to ŽENA što je najbitnije u ovoj priči. Na žalost uza sve to: žena bez dlake na jeziku... Svakim danom se pitam kad će me taj jezik doći glave, jer imam osjećaj da nekad mora... Ali ipak se nadam da će pobijediti istina ma kakva god ona bila za čut.

Velika sam cura, znam odgovor na pitanje iz naslova: ponekad, ovisno o situaciji naravno! I moraš znati točan način na koji ćes pristupiti toj istini ovisno o njenoj težini.

A ponekad vrlo jednostavno treba držati usta zatvorena, progutati i uzdignute glave nastaviti naprid. Ipak meni to i nije tako jednostavno. Mislim da ću morati jednom ipak shvatiti kako se to radi...

08.03.2010. u 22:35 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2010  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (4)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Život je more, pučina crna, po kojoj tonu mnogi što brode. Nije mi srce plašljiva srna, ja se ne bojim velike vode. Lome me vali, nose me struj... Oseka sreće, a tuge plima. Šiba me nebo bičem oluje, al' još se ne dam i još me ima!

Jer mi smo jači i od sudbine, nama nitko ništa ne može.

Osmijeh je moje najjače oružje!




widgeo.net


MOJI BLOG PRIJATELJI:


kiss Suncokreta

kiss Zamojac

kiss Playlife

kiss Pupak

kiss Kengi

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr