NI RIBA NE PLIVA BEZ MOTIVA

petak, 29.01.2010.

NA MLADIMA SVIJET OSTAJE

Uvijek smo slušali kako na nama svijet ostaje. Nismo baš presretni s onim što smo dobili u miraz, mislim pritom na stanje naše države općenito.
Srećem svoje prijatelje tijekom godina, svi smo u međuvremenu reklo bi se odrasli i krenuli nekim životnim putevima, neki traže posao, neki završavaju fakultet, neki već rade, neki već imaju privatne obrte, neki samo sanjaju...

Sretna sam zato kad pronalazim među svima njima one koji svoje snove i ostvaraju:

Izvor: jutarnji.hr

ZAGREB - Ispred zgrade Hvidre u Slovenskoj 21 uskoro bi trebao biti postavljen spomenik hrvatskim ratnim vojnim invalidima i žrtvama Domovinskog rata.

No za razliku od mnogih drugih spomenika, neće to biti nikakva bista, figurativni spomenik s ikakvim vjerskim ili političkim konotacijama, nego jedan posve drukčiji spomenik koji na profinjeni način čuva sjećanje na Domovinski rat, slavi pobjedu i oslobođenje teritorija Hrvatske te daje nadu u bolje sutra.

Spomenik je to koji podsjeća i ne zaboravlja, a ujedno je i suvremena arhitektonska intervencija koja će gradu dati novu urbanu dimenziju u oblikovanju javnih prostora.

Ovi 26-godišnji arhitekti daje nadu u bolju budućnost, neku bolju Hrvatsku.

Tim pobjedničkim radom Ive Baljkas, Mire Romana te Luke Vlahovića, spomen-obilježje postaje cijeli park ispred zgrade Hvidre, a snažna simbolika postiže se upotrebom čahura topovskih granata te zelenim humcima koji podsjećaju na ožiljke nastale u Domovinskom ratu.


http://www.jutarnji.hr/spomenik-koji-vole-i-branitelji-i-struka/520853/

Daljnji komentari su suvišni.

Ponosna sam i voljela bi da svi mi krenemo ostvarivati naše snove uljepšavajući pritom vlastitu državu koju smo dobili u nasljeđe, pokušati živjeti i pridonositi zajednici za dobrobit svih. Stvoriti bolju i ljepšu Hrvatsku mladim snagama kako bi naša djeca imala bolje uvjete za rad i život.

I sama sam dobila vjetar u leđa uspjehom ovih mladih ljudi.

29.01.2010. u 13:55 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (4)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Život je more, pučina crna, po kojoj tonu mnogi što brode. Nije mi srce plašljiva srna, ja se ne bojim velike vode. Lome me vali, nose me struj... Oseka sreće, a tuge plima. Šiba me nebo bičem oluje, al' još se ne dam i još me ima!

Jer mi smo jači i od sudbine, nama nitko ništa ne može.

Osmijeh je moje najjače oružje!




widgeo.net


MOJI BLOG PRIJATELJI:


kiss Suncokreta

kiss Zamojac

kiss Playlife

kiss Pupak

kiss Kengi

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr