NI RIBA NE PLIVA BEZ MOTIVA

subota, 23.01.2010.

Da li su iste navike presudne za uspjeh zajedničkog života?

Nekidan sam u nekoj novini pročitala kako jedna od žena rukometaša kaže: nas dvoje imamo iste interese i navike...

Već dugo vremena Princ i ja vodimo bitku oko različitih navika. On neprestano to spominje kao nepremostivi problem našeg zajedničkog života iako me neizmjerno voli bez obzira na moje navike... Odrastajući u različitim uvjetima, odgojeni različitim metodama, stvaramo tijekom svog života razne navike, dobre i loše. Neki kažu suprotnosti se privlače, pa se pitam koje to suprotnosti mogu jedna drugu nadopunjavati?

Spremna sam mijenjati loše navike, samo ne vidim smisla mijenjanja istih u trenutnom okruženju. Ipak planiramo zajedničko useljenje pa sve odgađam promjene navika kao što su dugo spavanje, neopterećeno življenje po pitanju kuhanja i peglanja, nebavljenje nikakvim sportskim aktivnostima... Živim svoje posljednje dane kod kuće tako da ujutro sebi govorim: ma hajde tko zna kad ću opet moći spavati do podne i ne misliti što ćemo skuhati za ručak, tko zna kad ću cijeli dan moći provesti u piđami pišuči blog umjesto peglajući dragome košulje za slijedeći tjedan....

I tako prolaze dani, a moj se Princ pita kakva li ću ja to žena biti? Pitam se i ja nekad, jesam li zaista spremna mijenjati sve te moje "loše" navike i prihvatiti sve te njegove "dobre" navike? Ili smo mi samo zbog tih razlika konzumiranja života osuđeni na propalu ljubav?

Tješi me činjenica da u kvartu imam obrt koji obavlja usluge peglanja i popravaka odjeće rofl . Možda ću samo morati uvesti naviku odlaska u te obrte...

Ali ja se ne nerviram previše. Ući ću u njegov život kao netipična žena koja očekuje od svog mužjaka maksimalnu podršku oko održavanja kuće i svega što ide uz to (dok ja eventualno ne postanem samo kućanica). Preuzet ću obaveze, podijeliti odgovornosti i pokušati. On će jutrom trčati po marjanu, ja ću se rastezati po krevetu, on će šetati gradom i uživati u danu, a ja ću u danu uživati ispijajući kaficu sa curkama fino . Uživati ćemo u zajedničkom kuhanju vikendom, odlascima na pazar, druženju s prijateljima, gledanju filmova i još puno drugih stvari koje su nam ipak zajedničke navike pjeva

23.01.2010. u 12:06 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (4)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Život je more, pučina crna, po kojoj tonu mnogi što brode. Nije mi srce plašljiva srna, ja se ne bojim velike vode. Lome me vali, nose me struj... Oseka sreće, a tuge plima. Šiba me nebo bičem oluje, al' još se ne dam i još me ima!

Jer mi smo jači i od sudbine, nama nitko ništa ne može.

Osmijeh je moje najjače oružje!




widgeo.net


MOJI BLOG PRIJATELJI:


kiss Suncokreta

kiss Zamojac

kiss Playlife

kiss Pupak

kiss Kengi

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr