NI RIBA NE PLIVA BEZ MOTIVA

srijeda, 13.01.2010.

Jesam li ona prava?

Zanimljiva je ta veza između dvoje ljudi. To nešto što kao znaš da je to sad to. Zanimljivo je i to kako se naši veliki i pametni mužjaci prepadnu te spoznaje i uvijek ostaje u zraku ono pitanje: jesam li ja ona prava? Već duže vrijeme većina brakova započinje već poodmaklom trudnoćom. Nekad im se desilo, zalomilo, kako li već to oni nazivaju. Ali zadnje vrijeme sve više shvaćam da oni jedino tako odlučuju povući taj odlučujući potez.

Svi nešto kao držimo do tradicija, do pira, do janjetine, do toga tko će bolje, tko će više i te stvari, razumijete što želim reć?! Ali ona tradicija koja mi je bila nekako najdraža, najslađa, ono kad bi muškarac pripremio iznenađenje i kleknuo pred njom milo je gledajući i mucajući izusti: Hoćeš li se udati za mene? To je postalo nebitno. Ajde kao, bitno da si ti meni plodna pa ćemo lako sve rješiti. Onda se sve kao podrazumijeva. U meni je narasla ne odbojnost prema pirevima, nego mogla bih reći mržnja načina na koji se to danas "odrađuje". Možda sam u krivu, rado bih da me ispravite. Tako meni to izgleda.

I tako već duže vrijeme pričamo o djeci. Zadnje vrijeme bi se moglo reći i da radimo na tome. Nije me zaprosio, a ja pred oltar i na vlastiti pir zaista ne želim s trubuhom do zubiju, dogovor je da ćemo ako zatrudnim sve obaviti kasnije. Kršćanka sam da se razumijemo, ali ništa manja od onih koje se udaju s drobom. Za taj dan želim samo jedno, bez ikakvih nerviranja i ceremonija uzeti svog dragog pod ruku i zapjevati: Sve te više voooolim ja, ljubeeee mojaaaa... Nemojte od mene očekivati pozivnicu, ni bijelu vjenčanicu, ni barjake, ni bengalke, ni šampanjce... Ja to volim ležerno, iskreno i sa stilom ;) . Ja bih Studio 54 oko neke ure, a 80-te cijeli dan. Ja bi ex yu rock i dalmatinske u kobinaciji. Ja bi retromaniju (mogla bih i neku retro haljinu opalit, možda čak i tematsku večer da zadam smijeh ).

Ipak tu je i on. Princ. Sa vječnim pitanjem jesam li ja ona prava? On sve to želi. Svaki pir ko da je njegov. Pravi mali veseli bećar. On bi došao po mene i pjevao: Izađi malaaaaa. On bi tortu od krokanta pomeo do temelja. On bi vijorio zastavu. On kapije otvarao i konje jahao. Iako voli svu glazbu gore navedenu, a i mahom njegovi uzvanici... Još se nije izjasnio sviđa li mu se moja ideja ili jednostvano previše odudaram od "društva".

I sad mi treba kompromis?!

E pa naći ću ga!

Ja znam da je on onaj pravi... cerek

13.01.2010. u 23:03 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (4)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Život je more, pučina crna, po kojoj tonu mnogi što brode. Nije mi srce plašljiva srna, ja se ne bojim velike vode. Lome me vali, nose me struj... Oseka sreće, a tuge plima. Šiba me nebo bičem oluje, al' još se ne dam i još me ima!

Jer mi smo jači i od sudbine, nama nitko ništa ne može.

Osmijeh je moje najjače oružje!




widgeo.net


MOJI BLOG PRIJATELJI:


kiss Suncokreta

kiss Zamojac

kiss Playlife

kiss Pupak

kiss Kengi

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr