NI RIBA NE PLIVA BEZ MOTIVA

srijeda, 19.09.2007.

Dionice? Jeli se to jede?

Image Hosted by ImageShack.us


Ipak je ljubav i buđenje kraj mene bilo jače od alergije. Ipak sam ga imala kraj sebe. cerek I samo da znate svi vi koji mislite da ste ako ste alergični na mačke alergični na mačju dlaku. To nema veze s tim. Još je gore headbang. Dlake ćete ako ništa drugo istresti s deke, oprati s gaća, ali vi ste alergični pazite sad:

Istraživanja su pokazala da bjelančevine koje izlučuju uljne žlijezde životinja, a mogu se naći u njihovoj slini i mokraći, predstavljaju glavni uzrok alergijske reakcije na životinje. Kad se životinja liže, odnosno provodi higijenu, slina koja zaostaje na njezinoj koži i dlaci suši se i oslobađa alergogene bjelančevine u zrak. Naravno da one tada dolaze u kontakt sa sluznicom dišnog sustava, izazivajući svrbež i kihanje kao posljedicu razvoja alergijske reakcije. Zanimljivo je da je alergija na mačke jača od one na pse, budući da one više ližu svoje krzno, odnosno dlaku. banglud

Eto ljudi čisto informativno.

Inače dosta o njemu i mačkama. Nije kraj svijeta.

Jeste li čuli za novi trend u Hrvatskoj? Naravno da jeste: dionice.... Kao da se dijele bomboni, kao da stajemo u filu za crni kruh prije nekoliko godina... Sada stojimo u redu za dionice zaliven. A šta su to dionice bako, tila sam je danas pitat kad me odmjerila onako od vrha do dna jer joj je moja točkasta čarapa vjerovatno upala u oko i nikako da skrene pogled... rolleyes Ja o svemu ovome znam barem nešto, o toj kupnji, prodaji, načinu, riziku... Družim se i radim ako ništa drugo s ljudima koji znaju ono što ja još ne znam... Pa pametni ljudi će u ovoj državi zaraditi upravo zbog hrpe blesavih starčića i inih trenutnih kupaca dionica. Kao da su svi u nekom jebenom snu i samo čuju dionice, dionice, to vam je spas, ali za što?? Pa i nije neka zarada kad pogledaš. Ja sam sve to odlučila napraviti iz znatiželje. Znam da ne mogu izgubiti, ali i nije baš da ću zaraditi nešto vau, ali rekoh idem vidit kako se to radi, koji je postupak, get into the game and feel how it's like pjeva...

Budem vam dala neko svoje mišljenje u jednom od slijedećih postova, onako laikči, žensko, mišljenje jedne 25-godišnjakinje koja je kupila svoje prve dionice. E o tome ću pričati svojim unucima fino. A šta ona baka šta je danas kraj mene čekala, a da i ne zna što čeka, može reć svojim unucima? Volila bi čut njezino objašnjenje da dođe doma i zatekne unuka, a da je on pita:

Unuk: Bako a di si bila?
Baka: A sinko moj, čekala sam ti više od dva sata u banci sa domovnicom i osobnom kartom i išla sam ti upisati dionice.
Unuk: A bako a šta su ti to dionice?
Baka: Sinko to su ti oni nama dali na javnoj ponudi. Da kupimo pa da zaradimo.

Jeli bi tako izgledao taj razgovor? Ili još gore? Ili ona ipak nekog đavla zna, barem je reklamu s Knjazom vidila... lud

Ali i ja sam u kurcu, taj meni neki bezvezni iznos koji bi mogla zaraditi ako bude imala nekog ko će joj reći šta da i napravi s tim šta je kupila, jer to se sigurno neće naći u pospektu, je možda njezina mjesečna mirovina, ako ne i dvi... zaliven no

Tko je ovde lud ljudi moji? Pitam se već godinama, ima li tko jebeno normalan u ovom gradu, u ovoj državi, u ovom životu? eek

Ako ima treba mi savjet. Kako ostati normalan? belj



19.09.2007. u 23:33 • 28 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (4)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Život je more, pučina crna, po kojoj tonu mnogi što brode. Nije mi srce plašljiva srna, ja se ne bojim velike vode. Lome me vali, nose me struj... Oseka sreće, a tuge plima. Šiba me nebo bičem oluje, al' još se ne dam i još me ima!

Jer mi smo jači i od sudbine, nama nitko ništa ne može.

Osmijeh je moje najjače oružje!




widgeo.net


MOJI BLOG PRIJATELJI:


kiss Suncokreta

kiss Zamojac

kiss Playlife

kiss Pupak

kiss Kengi

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr