NI RIBA NE PLIVA BEZ MOTIVA

srijeda, 12.09.2007.

CATWOMAN

Image Hosted by ImageShack.us


Ni to nisam mislila da ću postati. Kako život nekad zna biti ironično smiješan...

Imam skoro pa idealnu situaciju... Većinu vremena živim sama, majka mi svrati s vremena na vrijeme, dan dva, obično vikendom, tj. kad ne treba, ali ne možemo birati... Živim u taman velikom stanu, s velikom teracom, pogled na more, plaža pred kućom, grad svega 15-tak minuta autom udaljen... Ništa mi ne fali...

Upoznam si dragog, prvih tjedan dana se šećemo gradom, pa se malo vozimo u autu, pijemo pivo na raznim plažama, ali se vrlo brzo naviknemo na toplinu doma, gledanje tv-a, seksanje u najrazličitijim pozama koje postoje, kuhanje, pečenje palačinki, cjelovečernje maženje, i na kraju spavanje jednog kraj drugog... zagrljeni, isprepleteni, pa okrenuti guzicom, pa ujutro buđenje, sex za razbuđivanje, i izležavanje do besvjesti... Dobro zvuči jel da?

Baš sam guštala ova dva miseca...

Kako sam često sama već nekoliko posljednih godina, a ako išta ne volim na ovom svijetu je samoća i mrak, imam ni manje ni više nego dvije mačke. Roko (ženka) i Beni (mužjak). Oboje kastrirani i blesavi svako na svoju bandu. Ovo ljeto, do prije nekih 15-tak dana mi je u stanu do mene boravila moja draga susjetka koja nema pametnijeg posla nego se baviti mačkama iz susjedstva, pa tako osim sa svojom, priča, hrani i živi sa mojim mačkama i s još njih par šta su se nakotile oko kuće. Meni ludilo. Pičila sam svugdi ovo lito i znala da se ne moram brinit, mačke su site i na sigurnom, nisu me gnjavile dok sam bila doma s dragim, a kad ona ode ionako će se opet vratiti... I tako je i bilo...

Ali tu prestaje moja idila.

Moj je dragi alergičan na mačke. Kako ih nije često bilo po kući, uvik su negdi zujale, vani, kod suside... nismo to ni osjetili. Kihnuo bi dva puta u večeri i to je to. Međutim one su sad non stop tu. I sinoć je došao kod mene. I počeo kihati. Uspili smo se poševit u međuvremenu, i taman smo legli jedno kraj drugoga, kad je počeo kihati i teško disati, usrali smo se oboje... Doslovno je istrčao iz kuće, a ja sam ostala sa svoje dvi mačke koje su mi pravile društvo cijelu noć...

A šta da vam kažem, I'm a cat woman...

Moj dragi i ja ćemo našu vezu mijenjati iz temelja, hvatati još ove posljednje tople dane, sjediti na klupicama i plažicama, seksati se u autu, a moje će mačke carevati doma, jer ipak ne mogu se sad rješiti ljubimaca zbog vlastitog komfora. Tako je kako je. Ovo mi je izazov, netko to odgore sigurno vidi sve i doslovno povlači te konce i igra se....

Evo me sama ko ciklama, pišem ovaj post i mislim se kako će mi jebeno nedostajat jutarnja buđenja...

Možda je i bolje, ionako moj dragi non stop tvrdi da je bitno održavanje napetosti u vezi. Nama to definitivno ide za rukom.

12.09.2007. u 22:31 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (4)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Život je more, pučina crna, po kojoj tonu mnogi što brode. Nije mi srce plašljiva srna, ja se ne bojim velike vode. Lome me vali, nose me struj... Oseka sreće, a tuge plima. Šiba me nebo bičem oluje, al' još se ne dam i još me ima!

Jer mi smo jači i od sudbine, nama nitko ništa ne može.

Osmijeh je moje najjače oružje!




widgeo.net


MOJI BLOG PRIJATELJI:


kiss Suncokreta

kiss Zamojac

kiss Playlife

kiss Pupak

kiss Kengi

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr