Trebam dobar savjet

27 lipanj 2013

Nekolicina mojih prijatelja, a između ostalih i moja djeca,
rekoše mi da nisu znali kako sam promijenio ime.
Kako poBogu promijenio ime, bio i ost'o Franc...
E nisi stari kaže mi nasljednik, sad si Mile Bubalo.
Skoro sam mu opsov'o mater.
Skoro rekoh, ali nisam, u zadnji ćas sam se sjetio
da ne valja ni djeci baš svašta obečavat.
Objasni rekoh mu, a on razvuko osmjeh od uha do uha.
Kaže on meni da sam i otvorio profil na Fejsu.
Ma jesam klinac, kažem mu. Nisam nit' ću ikad.
E onda je on meni pokaz'o Fejs.
I tog Bubala (bubala ga majka)...


Nakon onog koncerta na Maksimiru stavio sam
fotku na blog, a on mi je popalio.
I sad se kiti mojim perjem.
Zamolili smo ga da makne fotku do večeras.
I zaprijetili mu tužbom. Tko mi može reći kaj napravit
ako neće maknuti.

<< Arhiva >>