Gdje sam i zašto me nema...

24 ožujak 2009

Taman kad sam pomislio da je sezona počela, zima je odlučila još jednom pokazati zube, i vratiti sve na početak. U mom matičnom ribolovnom društvu,je obavljeno poribljavanje jezera,i sezona je trebala započeti, međutim hladnoća i promjene vremena su odgodile pravi ribolov na neko vrijeme.Nije to tako ni loše jer će riba kojom je poribljeno dobiti više prilike za prilagodbu, i neće se samo tako zaletavati na ponuđeni mamac.Jednom riječju duže će nam trajati.Riba mislim...
Image Hosted by ImageShack.us

Ovih dana baš i nisam bio preaktivan na blogu, jer su započeli radovi na poljoprivredi.
Imam dvije vočke, i s mojim stručnim znanjem, trebalo mi je samo dva dana da ih uredim.
Pri tom mislim na orezivanje, špricanje i krečenje stabla. Što nije ni loše,jer se ipak radi o dvije različite vrste.O kruški i marelici. Puno mi je pomogao Krešin tata koji je donio škare,i porezao suvišne grane. Moj stari je poštucao lozu,i povezao, a ja kao svaki pravi gazda, morao sam to sve nadgledati,da sve prođe kako treba, i nudio ih rakijom i vinom. Da se ne čuje poslije po selu, da ih nisam ni ponudio...
Image Hosted by ImageShack.us

Onda sam i sam imao nekih poslova oko doktora. Išao sam u kontrole srca,kralježnice, dao sam krv na provjeru, urin... Uzalud sam doktore uvjeravao da je to bespotrebno, i da sam na srcu najjači, ali i najslabiji ako se slučajno uplete kakva dama,jel'te...oni su morali provjeriti, i na kraju mi reći da sam bio u pravu,i da imam jako dobro srce. Istina i Bog da su rekli i da imam povišen tlak, i da imam povišen šečer, i da imam povišene one zločeste kolesterole, ali da su u globalu zadovoljni mojim stanjem,s obzirom koliko težim.Na vagi naravno...
I morao sam im obećati da ću pokušati skinuti za prvu ruku 10% težine.Obećao sam.
Image Hosted by ImageShack.us

Imam jedan dogovor sa blogericom Brođankom (imate link sa strane), a vezano uz Korizmu,i mršavljenje. Ja sam rekao da neću do Uskrsa jesti ništa slatko, da neću tamaniti nikakve grickalice, i da neću večerati, a ona je rekla da neće jesti kolače. Ne znam za nju, i nemam razloga ne vjerovati joj, ali ja se pridržavam rečenoga i mogu se pohvaliti da sam skinuo oko 5 kilograma. Da se lakše saginjem, da se manje uspušem po stepenicama,i da imam krize.
A one su mi najgore navečer.Mogu da ne jedem cijeli dan, ali kad se smrači, u mene uđu neki zločesti duhovi,i samo mislim na hranu.Poslije 18 h, jedem samo voće, popijem čaj,ili šalicu mlijeka...
Image Hosted by ImageShack.us

Eto to bi bilo to za sada, ako bude nešto novo, javim vam,a do tada neka vam je bistro...

<< Arhiva >>