Koraljka nema ćuka...nema...

17 studeni 2008


Image Hosted by ImageShack.us

E moj blogosvijete, nema pravde na ovome svijetu.
Naravno da se izjalovilo moje pecanje, a razlog je nećete vjerovati...
ozljeda...naime ozljedio sam srednjak i prstenjak desne ruke.
Ništa strašno, ali dovoljno da me nekoliko dana udalji od bilo kakvog
rada. Ili sam uklještio živce, ili sam istegao tetive, ne znam, ali nije
prvi puta, dešavalo mi se već. To vučem još od djetinjstva kad me lopta
nezgodno pogodila u desnu ruku,i presavila mi dlan ruke prema gore.
Tada se nije za svaku ''sitnicu'' išlo liječniku, pa me nisu moji ni vodili.
Bakina rakija ''tropica za sve primjene'' obavila je svoje.
Ipak sam malo sjedio s bratom u nedjelju prije ručka, i gledao kako peca.
Image Hosted by ImageShack.us

Potom jedna lijepa, starinska vijest...
Ljeskov prut, gusje pero, glista, glavna su pravila tradicijskog natjecanja u lovu ribe udicom na plovak, koje svake godine, kasno u jesen, organizira čazmansko društvo Štuka, poznatije po nazivu "Ljeskovača".Od konoplje se plela tanka nit užeta jer nije bilo "flaksa". Za čep je obično služilo gusje pero ili, ako se uspjelo naći, rodino ili čapljino, ptica koje su u prošlosti više nego danas obitavale uz Česmu. Udice se nisu kupovale, već su se radile od savijenih pribadača, a mamac je uglavnom bila glista ili zrno kukuruza, dojmovi su strastvenih ribiča još aktivnih i poslije 70., kojima je ribolov ušao pod kožu još u dječačkim danima. Na obali stare Česme lijepo je bilo vidjeti dvadeset i dva ribolovca, od najmlađega, 13-godišnjaka do onih koji iza sebe imaju više od 60 godina ribarskog iskustva, upravo koliko društvo Štuka ove godine i obilježava rada. U mrežama je najviše bilo američkog somića (cvergla), a bonus riba bile su deverike, neke i teže od kilograma. Nakon tri sata ribolova, vaganje plijena pobuđuje posebnu radoznalost s neizostavnim ribičkim šalama i dosjetkama,a najoriginalniji stari pribor imao je Josip Reh. Riba nije završila u kotliću, nego je vraćena u vodu, dok je za zajednički objed na stolu bio grah.
Image Hosted by ImageShack.us


I za kraj pronašao sam jednog ''majstora'' od jezika...
John Graham, zvani Lažljivac Johhny, na takmičenju za lažljivca godine u Britaniji ispričao je kako je, kad je krenuo na pecanje, naišao na njemačku podmornicu iz II svj. rata. Spremala je invaziju na mjesto Whitehaven da bi otela dekodere TV signala. Usput je, kako je rekao, ulovio i bakalara dugačkog 2,7 metara. U intervjuu koji je objavio BBC iskusni lažljivac, star 69 godina, sasvim je ozbiljno rekao da je ispičao istinitu dogodovštinu. Inače, takmičari su imali pet minuta da ispričaju priču, a zabranjeno je bilo nastupiti jedino političarima i odvjetnicima.Oni su bili van konkurencije...
Image Hosted by ImageShack.us

Eto dragi moji, mislim da bi se tamo našlo mjesta i za nekolicinu vrlih predstavnika garniture vlastodržaca u nas Rvata...i šire...
Bistro vam budi...

klikni na VUKOVAR

<< Arhiva >>