< srpanj, 2013  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Čušpajz mog života


srijeda, 10.07.2013.

Bilo je to točno prije godinu dana...

... kad sam napisao svoj zadnji blog post na ovom blogu. E pa što se dogodilo, gdje sam bio i zašto pobogu nisam ništa napisao!? Evo objašnjenja za one zalutale koji ili imaju svoj blog u nekom RSS feedu ili su jednostavno naletili ovdje. Oh Bože, ostala mi Your Body od Christine Aguilere kao zadnja pjesma...

Kao prvo, u ovih godinu dana imao sam ne jednu inspiraciju za pisanje. Međutim kada je došlo do samog čina da nešto natipkam, sva inspiracija bi mi pala brže od erekcije svakog prosječnog geja kada vidi Donatelu Versace. Recenzija filmova? Naravno. Doživljaji iz Ljubljane u kojoj više ne živim? Suuuuure. Kako napraviti home-made sushi? I toga je bilo. Izbor najtete? Tu se čak i pokrenulo nešto, izbor je napravljen između uskog kruga ljudi koji su ga radili i prošle godine, no sama provedba je bila... Out of space, out of place. Jednostavno sam se morao maknuti od bloga koji mi je ostao samo kao bookmark za sve linkove koje imam sa strane. I onda mi se unatrag dva mjeseca ukazala prilika da pišem na engleskom, ne baš o svemu što mi se sprdne, ali me za to plaćaju. Piskaram na domain.Me i moram reći da mi je pisanje nedostajalo, međutim trebao mi je netko tko će mi reći o čemu da pišem. To je bio jedan od razloga zbog kojih ste gledali Čejnog tetuma i kompaniju na vrhu bloga godinu dana, nedostatak tema i samo-nametanje rokova samom sebi. You're welcome.

Kao drugo, dobio sam nekakvu diplomu i napokon se bavim poslom s kojim još ni jednom do sada nisam posmislio ”Oh Bože, ne opet...”. Malo sim, malo tam, ništa se još ne plaća, ali se polako radi baza znanja, iskustva i veza. Tko zna, možda za par godina budem i poznatiji, pa svi koji su me ovdje čitali će moći reći ”Znala/o sam ga kad...”. Haha, pusti snovi. Ili?

Treće... Sretna veza cvjeta već godinu i sitno. Počela je prije odlaska sa bloga, tako da nemojte kriviti moju bolju polovicu da me uljenila, to je skroz na skroz moja odluka bila. I onda sam rekao da ću se javiti točno godinu dana nakon, i evo me.

Je li ovo znači da sam se vratio na blog? Vrlo vjerovatno ne. Ovo pišem jer sam si zadao u rok da ću se javiti točno godinu dana nakon odlaska. Je li to znači da neću više nikada ništa napisati ovdje? Vjerovatno da. Jednostavno sam trebao i sam sebi napraviti neko zakljčuno poglavlje ovoga ovdje, bar za iduće dulje vrijeme. Bar što se tiče pisanja, trenutno pišem negdje drugdje i plaćaju me, pa ovdje nemam potrebe. Možda jednog dana kad mi bude potrebna platforma za nešto drugo, odavde opet sve krene (ipak mi je internetski alter-ego Ribac i ovo je bio dom dobar dio vremena), no do tada ću opet ostaviti da nule i jedinice ovdje skupljaju prašinu. Opet.

Kvragu, kako mi ono ide odjavna špica?
Ribac



- 14:20 - Drekni nježno (2) - Tiskaj za WC - Zapamti to


<< Arhiva >>