< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

OPIS BLOGA

Život, misli i razmišljanja jednog 25 - godišnjeg gay dečka


MOJI BLOG FRENDOVI

CROGAYNET INDEX
MOJ VIDEO BLOG
DOMINIC
PERDIDO
CROATIAN QUEER WORLD
DANIELNi
DOGAĐAJI
GAY ISKRENO
GAY LOUNGE
MOMAKSA
MSO
NEČOVJEK
QUEER AS BOSNIAN
TOMBICA
TONIQUE
GAY THEMED MOVIES
TRI FRAJERA
MARQUISE
GOSSIP BOI
FLARE MUSIC
FLARE MEDIA
LUZEROV BLUES
MINISTRY OF PLEASURE
DEČKO KOJI OBEĆAVA
KLOLAND
OHMYGOOD
COLIN

YOUR PLACE (MY SOCIAL NETWORK SITE)



Free Counter





Online Users




DOWNLOAD:

ALBUMI:

1. Krystal Meyers - Make Some Noise


2. Katy Perry - One Of The Boys


3. Brandy - Right Here (Departed) SINGLE


4. Michelle Williams - Unexpected

petak, 06.02.2009.

Back...


Potaknut Dominicovim pitanjima "gdje sam", "što radim" sam odlučio se malo javiti. Mislim, znam da me zbilja dugo nije bilo. Prorijedili su se postovi jer su mi i obaveze porasle. Kao što se mogli kroz mojih par komentara pročitati - počeo sam napokon raditi za ozbiljno. Da, da - i Rezzy je počeo zarađivati neke svoje pare.
Danas sam eto dobio baš svoju prvu pravu plaću iako radim za tu firmu već 4 mjeseca. Do sada sam radio neke sitne poslove tamo, ali od prvog mjeseca eto radim za ozbiljno. I to sa ljudima. Recimo samo da radim nešto vezano za obrazovanje. Ne želim sad specificirati o čemu se to točno radi. Ionako sam prije davao i previše informacija na blogu. Neke stvari se ipak trebaju i sačuvati.
Uglavnom, jako sam zadovoljan. Radim 4 sata od ponedjeljka do četvrtka i zbilja mi ide. Do sad sam kroz posao najviše naučio što se moje struke tiče iako još ni faks nisam pošteno završio (ostalo mi je još 4 ispita). Raditi sa ljudima zbilja jest zahtjevno, a pogotovo još ako im i prenosiš neko znanje. Zahtijeva posao određene pripreme za svaki dan, ali trud se na kraju zbilja isplati. Dobio sam i neke jako dobre povratne informacije o svom radu i zbilja sam zadovoljan te mislim da će mi samo biti bolje na poslu.
I za tu svoju malu plačicu si slijedeći tjedan mislim napokon priuštiti komp jedan pošteni. I to laptop. Kupit ću ga od frendice jer ga ona ne koristi puno i to za 1800kn što je bagatela za laptop. A i ako crkne, šta sad, imam plaću, mogu kupiti i nešto novo.
Moram priznati da je zbilja lijepo imati neke svoje novce. Naravno da kad živite sami da to povlači i određene obveze kao plaćanje režija i trošenje novaca za vlastite potrebe. Ja još nemam problema sa kućnim budžetom jer sam još sa starcima, ali i to bi se trebalo od jeseni promijeniti. U 9. mj bi trebao tražiti stalni posao, a i do tada diplomirati i onda će starci i ja dić kredit za stančić njima i meni. Jedva čekam. Najviše zbog dečka i mene. Za sada se snalazimo kako možemo. A, mogu reći i da nam to snalaženje jako dobro ide.
Što se tiče naše veze - jako nam dobro ide. Nema više turbulencija kao u 10. mj kada smo imali manjih problema. Sada, nakon skoro 6 mjeseci veze, mogu reći da se volimo više nego na početku te da smo zaljubljeniji i luđi jedan za drugim više nego u startu. Ne znam što nam se događa ali nije ništa loše. :)
OK to bi bilo to što se tiče kratkog UPDATE-a jer ak počnem srat o drugim stvarima početi ću pričati gluposti :lol:
Ajde ljudi uživajte i javite se koji put!



| Reci Rezzyju (9) |

<< Arhiva >>