Rezon@tor

pollitika

četvrtak, 27.12.2007.

Mir i dobro

ili kako sam vidio svog boga

Ovo vrijeme mira mi je dalo misliti o bogu i mom odnosu spram njega.

Dok bijah dijete moja vjera je bila čvrsta i nepokolebljiva, što je i za očekivati od djeteta.
Budući sam odrastao u vrijeme kad se javno nije držalo previše do boga, a ni moji doma nisu držali do njega, vjerovao sam kako ga nema. Bio sam ATEIST.

Mojom dušom vladao je mir.

Upijao sam informacije o svijetu oko sebe i divio se svojoj pameti.
Tako sam se jedanput vozio busem u gimnaziju i pričao o svemu i svačemu s kolegom iz škole.
Kad najedno on spomene boga tvrdnjom kako neki (mnogi?) vrhunski znanstvenici (E=mC˛ & co) nisu donosili definitivne izjave o postojanju boga.

Kako to misli. (Mislim se ja. Tad sam naime dosta držao do autoriteta.)
Moja vjera bijaše poljuljana. Postadoh AGNOSTIK.

To je dosta ugodan položa u svijetu vjera.
Možda boga ima možda nema, a nije ni bitno ;)

S vremenom sam si nekak zmislil kak neki bogek mora postojati.
Skoro sam postao vjernik. No kako se u ovim krajevima riječ vjernik nerijetko koristi kao sinonim za Katoličke crkve pripadnike, a ja to instituciji baš i ne vjerujem.
Sad sam HERETIK.

pollitika
- 10:06 - Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 16.12.2007.

O moj blože

Sustigao me je.
Bježao sam ja na razne načine.

Razvijao sam razne ovisnosti.
Ovisnost o gledanju televizije
o druženju s destruktivnim ljudima
o samokažnjavanju negativnim razmišljanjem o sebi
o hrani fino
o zdravoj hrani njami
o borbama protiv ovisnosti nut
o forumašenju
o maničnim epizodama



Znao je o on mene i prije sustići, ali ja smokin


uspješno bi mu pobjegao yes



No, što je, tu je. Već mi je dosadilo bježati.
Reko sam mu: WTF očeš od mene.
Tim riječima yes



Ispostavilo se kako i nije tako loš.
Stvaran život je OK.

pollitika
- 11:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

2007-12 (2)
2007-03 (1)
2007-01 (1)
2006-12 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Rezon@tor

  • o Ovom i onom

    Čovjek se bavi politikom ili se politka bavi njime.

    (ovo je mjesto za ime autora)
    Cogito ergo sum.
    (René Descartes)
    Dođi sebi dok još imaš kome.
    (ovo je mjesto za ime autora)

Linkovi

Celebrity

Naš dopisnik iz Rima