Immortal Revolution

ponedjeljak, 10.09.2007.

Outreach

Ja radim na projektu kojeg organiziraju Udruženje Q, UG PROI i Asocijacija XY.
Projekt financira Global Fond, a implementira ga UNDP. Radi se o suzbijanju spolno prenosivih infekcija na teritoriji BiH. Oni su konkursom izabrali nekoliko out-reach radnika (među kojima sam i ja). Naša zadaća je:

1. Outreach rad sa MSM populacijom u Sarajevu, Zenici, Tuzli i Brčkom tokom prve godine, a također u Mostaru tokom druge godine rada
2. Kontinuirano dijeljenje kondoma, edukativnih materijala i lubrikanta MSM populaciji
3. Voditi obrazovne i savjetodavne seanse sa MSM osobama
4. Biti upoznati sa radom Udruženja Q, Asocijacije XY i UG PROI zbog prosljeđivanja relevantnih informacija MSM osobama po potrebi
5. Obavezno učešće na relevantnim treninzima i seminarima
6. Izvještavati o implementiranom poslu
7. Učestvovati u stvaranju projekcija za dalji rad

Ukratko, ja moram informirati MSM populaciju (muškarci koji imaju seks sa muškarcima, bez obzira na njihovu seksualnu orijentaciju) o rizicima prakticiranja seks-a bez upotrebe kondoma, o širenju spolno prenosivih infekcija, o mjestima gdje se može anonimno i besplatno testirati na te infekcije (nagovoriti osobe da se odu testirati). Također, moja zadaća je i da dijelim kondome, lubrikante i brošure.


Ako te išta zanima od ovoga šta sam napisao, možeš se javiti na:
mail:
dario_dsg@yahoo.com
azadi_q@hotmail.

A možeš posjetiti i www.testirajse.freeforums.org (tu imaš sve informacije o ovom projektu, o spolno prenosivim bolestima i sl.)

Nadam se da ćeš se odazvati!!!
Unaprijed HVALA!!!

I JOŠ DA PONOVIM DA JE SVE ANONIMNO, DISKRECIJA KLIJENTA JE NA PRVOM MJESTU I ZAGARANTIRANA JE U POTPUNOSTI!!!

Dario

10.09.2007. u 20:23 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

pišite mi na:
dario_dsg@yahoo.com

neke web stranice:#
##Bugojno
#Gay CRO
#LGBTIQ BiH
#BH blogovi
#Gayromeo
#Smokva
#Labyrinth
#LGBT teme
#Blogovi sa svih strana
#Rosenstolz