Immortal Revolution

četvrtak, 01.03.2007.

Nakon duže stanke, ponovno krećem pisati.
A sad šta da prvo napišem. Mnogo toga se dogodilo. I dobrih i loših stvari (uglavnom dobrih)…pa ću krenuti nekim redom…napravit ću rezime prošle godine (tj. 2006.) koja je bila među boljima u mome životu.
Sad se vraćamo na početak:
Siječanj 2006. – hm…tad sam upoznao nekoga. Bio je to sastanak na slijepo. A iz sastanka se razvila veza… ne baš onakva kakvu sam ja htio, ali opet je bilo super. Bio mi je drag. I bio mi je prvi… Kad mi je bilo prvi put, bio sam nervozan, svakakve misli su mi prolazile kroz glavu i bio sam skroz nesiguran…Sad je to sve prošlo…Često se čujem sa njim iako više nismo u vezi..
Onda je došla matura i zadnji dan nastave…E to je bilo nešto za pamćenje…Po prvi put smo se ponašali kao razred…svatko je sa svakim bio u super odnosima, veselilo se, plesalo, pjevalo…Nezaboravno.
U lipnju smo se počeli razilaziti…Svi su išli svojim putovima. Neki u Zagreb, neki u Split, Mostar, Osijek, a neki su i ostali u Bugojnu. Mnogi su se i razočarali… Većina ih nije uspjela u onome što su mislili. A među njima sam bio i ja. Nisam upao na arhitekturu u Zagreb, pa sam se vratio u Bosnu…
Većinu ljeta sam proveo sa društvom zabavljajući se i razmišljajući šta dalje. I bilo je odlučeno: građevinski fakultet u Mostaru. Upao sam.
Moje društvo i ja smo stigli u Mostar dan prije predavanja. Na početku smo bili izgubljeni, ali smo se brzo snašli. Upoznali smo i dosta novih ljudi… Ufurali smo se u fax, naučili sve trikove i postali smo dio ovog grada. Učili smo, izlazili, zabavljali se… Pravili partije, išli na svirke i koncerte i još puno toga. Sve u svemu, super je!!!
A što se tiče mog faxa – shvatio sam da to nije fax za mene. Pokušao sam se prebaciti na arhitekturu u Sarajevo, ali ne dopuštaju…tako da ću se ovu godinu strpjeti, a sad na ljeto ću najvjerojatnije ponovno na prijemni za arhitekturu (mislim da neću odustati dok je ne upišem).
E i da spomenem gdje živim… Živim u studentskom domu… Cimeri su mi zakon… Nema ih boljih… Dom je zakon!!!!
To bi bio neki sažetak, bilo je tu još puno događanja, ali da ih sad ne spominjem. U budućim postovima možda se još nečeg sjetim, pa stavim… A do tad pozdrav Ivani, Vandi, Brankici, Matei, Nini, Ivonama, Nadi, Jeleni, maloj Aniti, i svima ostalima koji me znaju :)

01.03.2007. u 16:29 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

pišite mi na:
dario_dsg@yahoo.com

neke web stranice:#
##Bugojno
#Gay CRO
#LGBTIQ BiH
#BH blogovi
#Gayromeo
#Smokva
#Labyrinth
#LGBT teme
#Blogovi sa svih strana
#Rosenstolz