Immortal Revolution

utorak, 21.06.2005.

Love

Sad sam slušao pjesmu Ane Bekute ''Zavoleh te'',pa sam odlučio nešto novo napisati…ali ne znam šta.Krenut ću sa temom te pjesme…Zavolio sam i ja nekoga…nekada,ne baš tako davno,mislio sam da mi je suđen,a onda se dogodi ono nešto što ti sve poremeti…Otišao je iz mog života,ali i vratio se da me dokrajči,uništi…Ali nije uspio…ne dam se ja tako lako,u takvim situacijama mi je drago što sam hladnokrvna osoba koja ne zna i ne može pokazati te osječaje koji bi me uništili…I opet je otišao,a ja sam ostao sam…i hladnokrvniji nego prije.Više ga se i ne sječam,niti ga se želim sječati…za mene će uvijek biti dvolična kukavica.
A nekad sam govorio da ne vjerujem u ljubav,da ona ne postoji.A onda me život zajebao i zaljubio sam se…u muškarca…
I ne kajem se zbog toga…
Možda mi ovo ljeto donese nekog novog,neku novu ljubav…nadam se samo da se povijest neće ponoviti…


Jučer sam gledao nešto na TV-u,bio je neki intervju sa Svetlanom Ražnatović, poznatijom kao Ceca.Pitanja su bila o njenom pokojnom mužu,njenom uhičenju…
Ali nisam znao da novinari na ''državnoj'' televiziji mogu iznijeti svoja mišljenja,u ovom slučaju novinarka koja iznosi mišljenje o Ceci i njenima pjesmama.
Čak je i nazvala sve one koji slušaju Cecu da su poremećeni!?Helloooo,o ukusima se ne raspravlja!!A što se tiče Cece,meni su njene pjesme super…uopće me ne zanima šta je njen muž radio ili na koje je načine ona došla do bogatstva…A ako i je povezana sa kriminalom nije ni prva ni posljednja…

21.06.2005. u 18:39 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

pišite mi na:
dario_dsg@yahoo.com

neke web stranice:#
##Bugojno
#Gay CRO
#LGBTIQ BiH
#BH blogovi
#Gayromeo
#Smokva
#Labyrinth
#LGBT teme
#Blogovi sa svih strana
#Rosenstolz