Immortal Revolution

srijeda, 15.06.2005.

Šta će drugi reći

Šta će drugi reći??Mrzim tu rečenicu…Boli me briga šta će drugi reći.Uvijek su pričali i uvijek će pričati.Zašto moramo paziti šta će drugi reći?Donekle i shvačam odrasle osobe,kao što su naši roditelji,bake i djedovi kad postave to pitanje.Ali kad mi ga postavi osoba od sedamnaest godina,izgubim se u čuđenju.Umjesto da se mi mladi borimo protiv toga,protiv mješanja stranaca u naš život,mi ih podržavamo i govorimo da su u pravu,što je najgore mi ih slijepo slušamo i odustajemo od svog života.Vođenje svog života prepuštamo susjedima,dalekim rođacima...
Ne shvačam kako jedna mlada cura puna života može imati takvo kozervativno,zatupljeno mišljenje…Cura koja ima razmišljanje žena u strogim islamskim zemljama,koja sebe stavlja na dno,koja nema svoje JA,za koju vrijedi:ON okom,ONA skokom…
Razmisli malo tom svojom glavom!

15.06.2005. u 01:14 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

pišite mi na:
dario_dsg@yahoo.com

neke web stranice:#
##Bugojno
#Gay CRO
#LGBTIQ BiH
#BH blogovi
#Gayromeo
#Smokva
#Labyrinth
#LGBT teme
#Blogovi sa svih strana
#Rosenstolz