.
07.08.2010.-15:58

Jesen.
Reimelexikon.
Gitara.
Klasika.
Rock.
Pegla.
Gradina.
Sanrajz.
Tamara.

<< Arhiva >>




Ide mi mrak u oči


Otilija i tisuću pet stotina osamdeset Ivana.
Briga!
Chad Kroski.
Zh.
Boo Radley.
Nirvana.
Povratak u Oz.
Najglupachestija (Puk(!)a)
Puntza.
Floyd. Pink.
Zbljuv.
Alo, e!
Ekatarina.
U čemu je kvaka?! U vratima sigurno nije...
Dj.
U trendu je biti in (Ofca)
Ne valja pit u mraku (Mele)
Zhulja me oko.
Ravnalo!!!
Sve sa J.
JASNA.
Spachka.
Mele P. XIV.
Beži bre.
San Francisco.
Pa nisam ja četiri godine hodala po faxu! (Ne, vas su nosili...)
A minute ti.
Freddie.
2.10!!!!!
Converse.
Pigs on the wing.
Manijak s motornom pilom.
Irska božićna kuglica s peronosporom.
Smelly Cat.
E. Nema se.
Pa ima to smisla.
Aj, aj, lako ćemo mi za to.
Ne to. To ne.
Ruba.
Crvena tochka.
Tupać.
Olava Chewomirka Varichela.
Marin is online :I
Eb.
Ja, natürlich, aber ich habe kein Motorrad!

Picture

LINKOVLJE:
pucca*totti*dizajnofi*iva*
roka*notitlenoname*ludi dijamant*Ivana *Lootza & Ana*Marina*Rubba*Lesho*
Petra Pana

Enjoy the silence

Picture: GreenRay
Copyright: Arnošt