Listopad 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (7)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (1)
Kolovoz 2006 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

Vatrogastvo

online




Linkovi

Free Web Site Counter

Free Web Site Counter



Bigoo.ws images for your blog
Linkovi



blog Layouts



FotoAlbum

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
BOX 3

četvrtak, 23.11.2006.

INTERVIJU SA UREDNIKOM BLOGA VZG SVETA NEDELJA "RANGER"

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Za početak nešto o sebi..
Pa za one koji me ne znaju ,ja sam Damir Marenić ,rođen 14.studenog 1961.godine.Oženjen slavonkom i imam dva sina i kći.
Planirašli se dalje šolovati (u vatrogastvu)?
Ne,ne mislim, imam još odraditi ovaj mandat u VZG Sveta Nedelja i onda se oprostiti od aktivnog dobrovoljstva.
Sto tebi predstavlja vatrogastvo? Hobi ili nesto vise?
Oni koji me poznaju, znaju da sam dao i dušu i tijelo za vatrogastvo.To se ne može opisat to čovjek mora nositi u srcu,sve ostalo je igranje vatrogasca.Zato ja riječ hobi i manekenstvo u vatrogastvu ne priznajem.
Sto nam mozes reci o svojem radu u maticnom DVD-u... (od kada si u DVD-u, funkcija, aktivnosti...)
U matično društvo DVD Sveta Nedelja došao sam 1978.godine na nagovor ondašnjeg zapovjednika Ivana Čačkovića koji je za mene bio i ostao ikona društva(Neki su ga već i zaboravili).Od 1982-1984.obavljam dužnost dozapovjednika društva,a od 1984 pa do 2005.godine sa malim prekidima sam tajnik društva. U društvu sam postigao skoro sve što se može postići.Nosioc sam zlatne medalje,srebrne spomenice,2004.po izboru VZO Sveta Nedelja izabran za vatrogasca godine,voditelj jedne fenomenalne natjecateljske ekipe koja mi je priskorila mnoge medalje koje s ponosom držim na vidnom mjestu,jedan od autora Monografije društva povodom 80 godina, tajnik VZG Sveta Nedelja.....
I o svojem radu u VZG Sv. Nedelja... (od kada si u VZG, funkcija, rad...)
U VZG-u sam po nekom ključu (funkciji ) od samog početka ,prvo kao delegat,a zatim i na ključnim mjestima tj.nasljedio sam današnjeg predsjednika VZG-a Gorana Škarića na mjestu tajnika.Ovim putem moram se zahvaliti Goranu jer kada sam počeo tajnički život nisam znao ništa, od njega sam naučio mnogo i zato mi je danas drago kad neko veli da je nešto naučio od mene.
Malo o maticnom DVD-u...
DVD Sveta Nedelja je najstarije društvo u Zajednici .Ove godine proslavili smo 80 godina rada i postojanja.Mogu slobodno reči da smo aktivni i jedno od jačih društava na ovom području a jedna od potvrda tih tvrdnji je priznanje koje dobijemo od JVP Samobor za potporu koju im pružamo. Kao što sam napisao Lady Di, svetonedeljski Upravni odbor je :predsjednik 29.dopredsjednik 47,zapovjednik 44,dozapovjednici 26 i 30 blagajnik 23,tajnik 24godine. Dokazano da mladi ljudi mogu voditi veliki kolektiv pogotovo ako se zna da društvo ima autocisternu,višenamjensko vatrogasno vozilo,navalno vozilo i kombi te da je godišnji financijski plan oko milijun kuna.Izgleda da mi u DVD SN-u brzo sazrijevamo.Imamo mladu mušku ekipu te nakon dugo godina ponovo i žensku ekipu koja je već počela donositi pehare a vodi ju moj prijatelj Čižma.
Da imas priliku nesto promijeniti u vatrogastvu, sto bi to bilo? Zasto?
Svarno u ovom trenutku neznam što bih mjenjao,jedino što me strašno smeta je činjenica da nas još ljudi smatraju kao neozbilje, u vladajućim krugovima stavljaju nas u isti koš zajedno sa kulturnim društvima i sportskim klubovima čak i u Saboru sam čuo kad zastupnik želi nekoga omalovažiti kaže da "neka ide na vatrogasnu zabavu".Kazat ću Vam primjer koji sam osobno imao kad sam bio u pregovorima sa ondašnjim općinskim vlastima oko financiranja,naime tada nam je predsjednik općinskog vijeća na naš spomen da nas ne tretiraju zajedno sa sportašima rekao"A što ako nogometaši ne dođu na utakmicu-gube tri boda" na to sam mu ja rekao" a što ako vatrogasci ne dođu na požar-jel gube tri kuće?"Daleko smo od onoga kako je vatrogasac priznat, recimo u Americi gdje je osoba broj 1.Ali uprkos tome mi idemo dalje,svi mi koji smo bili u Kaštel Sućurcu mogli ste se uvjeriti što mogu ljudi kad se nešto voli(dom ,vozila,rad)
Sto mislis o internet vatrogastvu?
Hvala onom tko je izmislio internet,a pogotovo hvala onima koji su izmislili blog, tako da mogu ja i moj prijatelj Acivi biti u doticaju sa vama. Sam skup blogera i webmastera u Kašteli je nešto što mogu samo vatrogasci.I zato bi mi starosjedioci na blogu i webu trebali još aktivnije poraditi na planu proširenja članova, da smo što masovniji.Poruka onima koji osječaju da su neshvačeni u svojim sredinama po tom pitanju,nemojte klonuti duhom imamo jedni druge i ako treba poradit ćemo na tome da se još više susrećemo i družimo.
Je li vatrogastvo dovoljno zastupljeno kod nas? Kako najlakse, po tvojem misljenju, privuci mlade, pa cak i starije ljude dobre volje, u vatrogasce?
Kako privuči mlade,na to pitanje skoro da ne bih znao odgovor.Primjer:samo trg Svete Nedelje ima 8 kafića,rukometni klub,nogometni klub i blizinu Samobora i Zagreba.Sa svim tim činjenicama se danas moraš susretati i boriti.Jedini način po meni je edukacija po školama odmah u prvim razredima, pa kroz selekciju možda dobiješ dva -tri člana na godinu što je uspjeh.
Imas li jos nekih aktivnosti, osim vatrogastva?
Dok sam bio mlad imao sam hobije i 24 sata na dan mi je bilo premalo:trčao sam noćne utrke grada Samobora,kros u Maksimiru,nosio štafetu omladinske organizacije Brezje,sudjelovao u omladinskom kvizu Paukoteka, crtao za omladinski list Njofra, igrao u NK Sloga Brezje.Sada mi je ostao samo blog i njegovo uređenje te fotografija.

Kako te podrzava obitelj u svemu tome?
Pa ja potičem iz vatrogasne obitelji,otac mi je bio vatrogasac a imam i nasljednika ,mog Daria koji piše blog pod imenom Rescue,a moja slavonka već 20 godina podržava moju odluku.
Poruka za kraj...
Hvala Tomeku kaj je dozvolil da mu zabrljam blog.Pozdrav svim vatrogascima
INTERVJU SASTAVIO TOMEK

|Komentiraj 4| Printaj| #|*|

<< Arhiva >>