Listopad 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (7)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (1)
Kolovoz 2006 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

Vatrogastvo

online




Linkovi

Free Web Site Counter

Free Web Site Counter



Bigoo.ws images for your blog
Linkovi



blog Layouts



FotoAlbum

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
BOX 3

subota, 19.08.2006.

Vatrogasno vozilo za gašenje požara prahom i CO2 tipa MERCEDES ATEGO 1328 AF

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Glavne komponente vozila za gašenje prahom su:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
• MB podvozje 1328 AF 36,1Atego;
• MB kabina za 1+2 osobe;
• Ziegler - ALPAS nadogradnja;
• MINIMAX - uređaj za gašenje prahom 2 x 750 kg;
• MINIMAX – CO2 uređaj za gašenje 180 kg;
• MINIMAX - krovni bacač za prah;
• MINIMAX – sustav za brzu navalu prahom;
• MINIMAX – sustav za brzu navalu CO2 plinom.
Uređaj za gašenje prahom P 2 x 750 kg
Cjelokupni sustav sastoji se od 2 spremnika sa prahom, bocom s pogonskim plinom, cjevovodom, bacačem, mlaznicom i upravljačkom pločom. Upravljanje sustavom za gašenje prahom je elektropneumatsko. Potreban zrak pod tlakom za upravljanje uzima se s podvozja. Oba spremnika praha imaju vod za sakupljanje i aktiviraju se jedan za drugim. Ugrađena je blokada koja sprječava prebacivanje praha iz jednog spremnika u drugi. Vod za sakupljanje zatvoren je sa dva pneumatska ventila, tako da u slučaju aktiviranja prah dolazi do tih ventila. Od voda za sakupljanje cjevovod se razdvaja prema mlaznicama za gašenje i bacaču. Spremnici za prah dimenzionirani su i atestirani za dozvoljeni radni tlak od 14 bara i opremljeni sigurnosnim ventilima koji sprečavaju prekoračenje max. radnog pritiska. Sustav za napajanje pogonskog plina nalazi se na podu u spremniku i opremljen je s nekoliko kombiniranih mlaznica. Posebna izvedba i montaža omogućuju homogeno miješanje praha i zraka i dobru fluidizaciju. Sustav pogonskog plina sastoji se od 4 boce dušika volumena 50 lit. i pod pritiskom od 200 bara. Boce su montirane na zajedničko postolje tzv. baterija i opremljeni su pneumatskim plinskim ventilima. Na sustav montiran je priključak za sabiranje tako da se boce mogu puniti u ugrađenom stanju. Upravljanje sistemom omogućeno je preko upravljačkog pulta kod spremnika (nadogradnja) i/ili preko upravljačkog pulta u kabini odnosno na krovu pored bacača za prah. Kako bi se minimalno onemogućile greške u rukovanju, samo su prekidači potrebni za intervenciju stavljeni slobodno pristupačni na odgovarajućim upravljačkim ormarima. Upravljački elementi potrebni za ispiranje i rasterećenje dostupni su tek nakon otvaranja upravljačkog ormara. Na raspolaganju su dva vitla sa mlaznicama za gašenje kao brzo navalni sustav i bacač visokog kapaciteta.
CO2 uređaj za gašenje
Ugljični dioksid (CO2) je čisto sredstvo za gašenje, tj. gasi potpuno i ne korodira. Osim toga nije električki vodljivo. Propisana upotreba omogućuje gašenje požara u cijelom području elektrike i elektronike te gašenje požara materijala koji prelaze u tekuće agregatno stanje (vosak, bitumen ). Sistem se sastoji sa 6 boca sa po 30 kg CO2 ( ukupna količina 180 kg ). Složene su u dva dijela sa po tri boce i mogu se aktivirati ili daljinski elektropneumatskim putem ili ručno na samom uređaju. Kod izlaska iz mlaznice CO2 ekspandira i nastaje oblak mješavine plina i snijega koji obavije požarište i na taj način guši vatru. Sustav je spojen sa bocama sa CO2 plinom. Vitlo je opremljeno sa 30 m. cijevi promjera 19 mm. i mlaznicom protoka 1,5 kg/sekundi CO2 plina. Sustav je dodatno opremljen i sa mlaznicom za gašenje snijegom CO2. Namatanje i kočenje vitla je ručno. Aktiviranje uređaja je elektropneumatsko, po tri boce u seriji.

|Komentiraj 1| Printaj| #|*|

<< Arhiva >>