NOĆNA MORA

ponedjeljak, 22.01.2007.

Dnevnik noćne more

Dnevnik Jajan voditelj dnevnika

a Remzo prognoze.

Traženje hrvatskeTraženje Hrvatske na karti svijeta

7 KomentaraPrintaj#

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Video




Peščenička himna


Na livadi gdje je breza bijela, gdje je breza bijela
Voljeli se ja i Danijela, ja i Danijela

Plači brezo bijela, i ja ću sa tobom
Otišla je Danijela nije rekla zbogom
Plači brezo bijela, i ja ću sa tobom
Otišla je Danijela nije rekla zbogom

Sam se šetam ispod breze bijele, ispod breze bijele
Nema više moje Danijele, moje Danijele

Osta tuga u srcu golema, u srcu golema
Prva ljubav zaborava nema, zaborava nema



Z1 na sateliu

TV Sljeme (Z1)

Satelit: Hotbird 6
Pozicija: 13 ° E (ISTOK)
Frekvencija: 12 303 MHz
FEC: 3/4
Symbol Rate: 27 500 Msym
Polarizacija: Vertikalna (Y)
Kodiranje: Free to air

Linkovi


Malnarov blog


Likovi

Ševa
Ševa • - Ministar obrane Republike Pešćenice.

Braco cigan
Braco cigan CRO - ROM • - Bori se za pravo cigana u Peščenici.

Cezar legenda
Cezar Legenda • - Pjevačka legenda Republike Peščenice.

Đibo Car
Đibo Car • - Pjevač u Noćnoj Mori.

Jaran (Jajan)
Jaran (Jajan) • - Novinar s Peščenice.

Stankec
Stankec • - Največi Hrvat u Peščenici.

Tarzan
Tarzan • - Psuje sve i svašta.

Laki
Laki • - Plesač u Republici Peščenici.

Remzo
Remzo • - Dobio otkaz u Krašu, rimuje sve što mu padne na pamet.

Ivo ribar sa otoka Oliba
Ivo ribar sa otoka Oliba • - Završio 3 FAKULTETA: ribarski, tesarski i soboslikarsaki.

Ivek
Ivek • - Nezna ništa reči osim bi bip.

Darijan
Darijan • - Imitira galeba kao pravi imitator

Darkec
Darkec • - Želi prijeći iz Hrvata U Srba i stalno se svađa i prepucava s predsjednikom Republike Peščenice.

Ljubo
Ljubo • - Sve za pivu.

Anđa
Anđa • - Pjevač u Noćnoj Mori.

Slađa
Slađa • - Djevojka s največim cicama u Peščenici.

Zoran Krivić
Zoran Krivić • - Predstavlja TV Aukciju ukradenih slika u Noćnoj Mori.

Brojač posjeta