Rene & Niki club

utorak, 20.11.2007.

Stella

Stella...
Pa da počnem... Shvatio sam da ju premalo poznajem. Makar se znamo 4 godine.. Malo ju poznajem... Počeli smo više pričati...Uvidio sam pritom da je draga i dobra osoba... Osjećajna i duhovita... Nasmijava me do suza. Umirem od smijeha kada se dopisujemo... To mi je lijepo kod nje... Šalje pozitive vibracije...U ovih dva puta što smo se našli vidio sam da je posebna... Da je moja prijateljica. Čak je i umjetnica...Makar je do sada samo dva puta doživjela inspiraciju, ali držim joj fige da ih ima još... Ali u lijepim situacijama... Super mi je to što kada smo vani Ona je Stella a ja sam Renato. Ne trebamo se praviti. Nego smo ono što jesmo, Najvažnije od toga prijatelji smo...Saznao sam koje filmove voli tj. koji žarn filma voli... Obožava s morskim psima... Voli sladoled od čokolade, karamele, vanilije i stracatele... Ima mačka kojeg voli i zove se Pery... Voli se lijepo provoditi... Nadam se da ću je još bolje upoznati.... Ne mogu niti pomisliti što bi bilo da je nisam upoznao... Bila bi praznina u mom životu. Ne bi ni ona upoznala ostale a ni ostali nju. Mislim da je to dosta barem za sada... Kasnije ću napisati još o njoj..
Stella samo da znaš jako si mi drago i ne bih te volio izgubiti... jer sam te tek počeo upoznavati..

- 00:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Svakodnevna događanja i zajebancija!





Linkovi