Rene & Niki club

ponedjeljak, 12.03.2007.

Contra vim mortis non est medicamen in hortis!

Još samo jedan nalaz i na operaciju... Ali iščekivanje tog nalaza je za umrijeti... Svašta ti prođe kroz glavu. I onda su tu pametni doktori koji daju neke dijagnoze. Imaš ovo imaš ono. Ne smiješ ovo smiješ ono. Loše ti se piše jer imaš to... Već me je polako počeo bolit k... za to... Svi će jednog dana umrijeti i ja isto. Svašta se može dogoditi, samo nismo svjesni toga. Dosta ljudi mojeg godišta umiru od svakakvih bolesti... Malo njih oboli od nekih vrsta tumora i još živi. TO se zove volja i nada. Nada da će sve biti uredu. ALi ima trenutaka kad nije uredu, kada se ne može podnositi ta bol. Ili činjenica da umireš radi jedne male gluposti koja radi sranja u tvom tijelu. Ja sam još uvijek živ a doktori se čude. Ali previše doktori pričaju o mom malom tumoru... Radi mi samo male probleme i to je to... Samo su zabrinuti jer moram na operaciju. JA više nisam jer me libo nešto za to... Nije da ću nekoga ubiti jer me nešto tjera na to i pere me adrenalin... To je sve radi tog malog tumora. Svaki je čovjek sretan dok je zdrav... I ja sam sretan kada se zbomboniram s tab protiv boli...A kad dode vrijeme i kada će me tumor uništiti do kraj, onda ću si sprašiti metak u glavu... Malo sam danas takve volje pa mi je ovo neki naći da se ispušem. Ne trebate ovo ćitati ni komentirati što se mene tiče... Ovo sam napisao samo za sebe...


Ave caesar! Morituri te salutant!

- 19:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Svakodnevna događanja i zajebancija!





Linkovi