Rene & Niki club

srijeda, 17.05.2006.

odlazim, sto će biti

što če biti kada me nebude. Neznam na to pitanje odgovor. Jedino znam da me buraz nece zaboraviti, on ce se sjecati mene. Mozda par dobrih prijatelja ce me se sjecati a ostali ce me zaboraviti za par tjedana a mozda i duze. TO mi se pitanje mota po glavi zadnjih par tjedana. Sto ce biti ako umrem za vrijeme operacije, sto ce biti s mojim bratom. Sve bi dao za njega, tako i svoj zivot. I ako mi se sta dogodi, uvijek cu ga paziti, bit cu uz njega. Svi koji ste dobri samnom i znate da vas zivcira moj brat oprostite mu. Barem to napravite za mene. Necu se s nikim pozdravljati tako da mislite da cu biti s vama cijelo vrijeme. i bit ću to vam obecajem. To ce biti taj dan, kad cu otici malo dalje... i molim vas pazite na njega. Jednostavno sam radi toga u ku...
Image Hosted by ImageShack.us



Rene

- 15:22 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Svakodnevna događanja i zajebancija!





Linkovi