buloz i nebuloz

ponedjeljak, 30.10.2006.

Evo me nazad...

...iz vrlog i šarenog svijeta. Di sam bio? - Nigdje. Što sam radio? - Ništa. Pa otkuda onda nazad ako se nigdje nisam ni pomaknuo? Pa eto, vratio sam se iz zamršenog labirinta svakodnevnog života i svih njegovih zamki. Ali samo na trenutak, jer već nakon samog objavljivanja ovog posta, moram nazad u taj isti labirint. Razlog zbog kojeg sam se vratio je pomoć koja je potrebna mom prijatelju.

Naime, Krešimir Malbaša je 23-godishnji student iz Zagreba, kvart Špansko. On se već godinu dana bori sa tumorom na području male zdjelice. Nakon višekratnih kemoterapija koje nisu dale rezultata, jedina preostala mogućnost je odlazak u Mađarsku na operaciju, ćiji troškovi premašuju Krešine mogućnosti, a i one njegovih roditelja. Zato molimo sve vas tamo vani, u tom šarenom i zajebanom labirintu, da pomognete Kreši vašim donacijama na račun 2340009-3209429114, na ime Krešimir Malbaša, Slavka Batušića 13, u svrhu "Donacija za Krešimira" ili na broj humanitarnog telefona 060-600-200. Unaprijed hvala svima koji su spremni izdvojiti koju kunu za pomoć i Krešino i u moje ime.

Vijest je prvotno objavljena na spansko.net/vijesti.php?id=888

- 17:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #