buloz i nebuloz

četvrtak, 26.01.2006.

'Ko je ovdje lud?

Nedavno je ispred popularnog zagrebačkog kluba (u kojem se uglavnom puštaju narodnjaci) Ludnice došlo do pucnjave. Ništa neobično za to mjesto. Ljudi su propucani vodi se istraga, bla, bla, bla. Ali ima jedna stvar koja mi je upala u oko i jednostavno mi ne da mira. Činjenica je da je vlasnik Ludnice zatečen sa pištoljem bez dozvole i sa metkom u cijevi pištolja. I koju kaznu je on dobio? Prekršajna prijava i 9000 kuna!! Prekršajna prijava za neprijavljeno i napunjeno oružje?? Primjerice, moj prijatelj je za jedan joint dobio KAZNENU prijavu i 2000 kuna kazne!! Znači da je u očima zakona moj prijatelj veći zločinac od od osobe koja posjeduje nezakonito oružje s kojim može nekome oduzeti život. Ubit nekog! A koga moj prijatelj može ubiti s tim jednim jointom? Ja moram pitati; 'KO JE OVDJE LUD?!?!
Jedna prijateljica je dobila dvije godine uvjetno i oko 3000 kuna za 3 grama trave, a ona 3,14zda iz Ludnice prekršajnu prijavu kao da je prešao preko crvenog!? Pitam opet, 'ko je ovdje lud? Više mi se isplati nositi napunjeno oružje po gradu nego gram trave. I još jedna zanimljiva situacija. Ispred Paše (još jedna "Ludnica") je nedavno također došlo do pucnjave. Malo prije toga njezin vlasnik se hvalio kako u njegovom klubu nema sranja i kako su njegovi redari profesionalci, bla, bla, bla. Za tog pucanja je ranjen jedan redar. On nije imao licencu za rad al' što je još bolje, imao je sakrivenu drogu u analnom otvoru!! Ne znam kako je sve to završilo, al' mislim da možete zaključiti koja je poanta svega ovoga. Dok se nas sotonizira i progoni poput vještica zbog Biljke, drugi istovremeno šeću sa drogom u guzici i oružjem spremnim za uporabu. Sistem! Mater vam licemjernu.

- 17:55 - Komentari (10) - Isprintaj - #