buloz i nebuloz

nedjelja, 18.12.2005.

Moram reći da sam znao...

...da se došla samo slikat. Tko? Ovako, ja osobno ne gledam Big Brother (makar bih možda zbog svoje prirodne potrebe proučavanja ljudi i trebao), al' kad je nešto cijelo vrijeme na TV-u i u svim novinama, na svim naslovnicama, pa nešto ti jednostavno mora upasti u oko. A upala mi je ona Hana. Neću je sada vrijeđati i nazivati imenima, ali čim sam nju vidio u bb-u znao sam da je došla samo da bi se kasnije lakše "prodala". I (gle čuda) bio sam u pravu. Vidim je sad po novinama, kako je sa nekim svojim mulcem pozirala za Kerumov kalendar. Piše, "seksipilna Hana". Oprostite al' nije. Ima neki bahati izraz na licu i sve je samo ne seksipilna. Meni pod seksipil ulazi više kriterija, a ne samo tijelo. A to je sve što ona ima (uz nesumnjivo dobar nos za prodaju). I tako to i to tako...
Nego kome treba taj kalendar? Sigurno će ga zahvalne Kerumove radnice stavit doma na zid (dobit će ga kao božićnicu), odmah pored katoličkog kalendara. Daj ajde...

- 14:26 - Komentari (2) - Isprintaj - #