22.12.2006., petak

Ispizdio na glavu

Kao što moj alterego reče eto netom jednoj svojoj dobroj frendici-blogerici - "U životu svakog dođe do vremena kada čovjek izpizdi do kraja".
Eto, ja već dva tjedna ispižđujem u glavu, i čekam da prođe Božić i sva ta sranja oko njega jer ne mogu jednostavno više čuti niti "ji" od "jingle" u "jingle bells", a da o "si" iz "silent" u "silent night" niti ne govorim.
Što? To vam ne odgovara?
Tko vam je kriv?
Ne mogu dozvoliti sam sebi nekakvo preveliko veselje, jer, kakvo je to veselje i oko čega kad je predmet tog veseljenja na ovaj ili onaj način već odavno podvio rep i zbrisao, doslovce, nebu pod oblake. Da 'prostite, ne slavim niti svoj rođendan, barem ne previše... pa onda i nemam baš volje slaviti nečiji tuđi i to na način "dobrog pogana" kombinirajući grkokatilocizam sa rimokatoličkim izričajem u protestantskom duhu budističkih rabina iz džamije... karikiram, naravno, ali u svjetlu pokušaja zaliječenja sukoba zapadne i istočne varijante katoličanstva, razmišljam i dalje u svom ekumenskom poslanstvu... a to je da neću slaviti rođendan tipa koji je preokrenuo dotadašnje 3000 godišnje vjerovanje, oživio mrtvace (a tko zna u kakvoj su bijedi umrijeli, i možda im je smrt bila spas) i na kraju nas ostavio, zbrisao k tati i od tamo nam pokazuje dugi nos.
Srećom, ne može još uvijek jesti kikiriki niti više može hodati po vodi jer klokoće dok gazi.

Toliko za sada od mene - i da znate - ja vam neću čestitati Božić... Mirko Božić.
- 20:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2007 (1)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Roman toka svijesti pisan škrakopisom tastature golog uma.

Ovaj box naslova nema, ovaj box nema naslova, aj ovaj box sad naslova nema, joooj, nano naniceeee...

Ovo je možda jedini način da se objavim svijetu prije nego me odvedu tamo gdje je malo svjetla, a puno mirisa joda. Čuvajte me tu, da me ne odvedu!
Čak se i rimuje, mada je to rima koja čeka plimu...

Nakon vrlo pismenog uleta nedefiniranog konglomerata sprdajućih se, pretpostavljam, šištavica, a možda i tipova koji misle kako je lako i jednostavno imitirati žene, započeo je historijat Luđakove ignore liste.
S obzirom da ja radim sve obrnuto nego bi to trebalo, ovdje imate priliku i pročitati tko je sve na mojoj ignore listi:
#1: yomyboys.blog.hr

Eto, svi nešto navode linkove k'o da im se nekud žur, e ja baš neću, nego ću to lijepo polako, kao recimo, ovaj frajer je još luđi od mene, a onda krenem malo dalje, pa naiđem na još jednu ekipu luđaka... ih što nas imaaaa... stay tuned, bit' će toga još, možda baš i ne previše ludih, k'o ovaj tu, recimo.
Blogogledajući štošta, na putu za Virginiju zastadoh... tek da bih nagradu udijelio.