Dmol

21.01.2007., nedjelja

Pozdrav!
Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Posto sam imao tehnickih poteskoca da ubacim slike u ovaj blog morao sam se konsultovati sa mojim savetnikom Sladjanom i uspeli smo da resimo taj problem.Jedno vreme sam cak morao da prestanem sa izradom bloga koji sam u stvari tek zapoceo(ironija),pa sam takodjer i zaboravio adresu i web stranu i sve vezano za ovaj blog.Tek zahvaljujuci Sladji sam uspeo da se povratim na Web i da nastavim sa izradom.
Zahvaljujem se Sladji na saradnji i pomoci.


Trudicu se da se ovih dana malo vise posvetim sredjivanju ovog mesta iako sam knap sa vremenom al pokusacu da dam sve od sebe...Radujem se nekim pozdravima koji su mi stigli odmah ove veceri...Pa pozdrav iz Novog Sada svima koji ste osecajni i puni ljubavi...
Image Uploaded by ImageShack Toolbar

Inace ja sam nekada ziveo u Osijeku gradu na Dravi i taj sam grad spletom okolnosti napustio.U njemu sam proveo svoje detinjstvo i najlepse uspomene koje imam me vezu za taj grad i cuveno naselje JUG 2,propraceno stihovima Balasevica,Azre,Filma,Dugmeta,Riblje Corbe,Bajage,Haustora,Idola itd.
Mnogo puta mi je dosao u san moj Osijek sav u svom svecanom odelu lepote koju taj grad ima i koju nikad nije izgubio.
U njemu su se desile prve ljubavi,prve tuge i boli,skolski dani i jos puno prijatelja sa kojima sam se druzio i provodio svoje detinjstvo.Voleo bih kad bi se na ovom sajtu nasli neki ljudi koji imaju pozitivan stav prema sadasnjosti i buducnosti a u secanju cuvaju lepe uspomene.Mislim da to vredi puno i da je prijateljstvo nesto sto nikad ne umire kao i ljubav koja ga je stvorila...

- 01:03 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

10/2008 (1)
06/2008 (1)
04/2008 (1)
02/2008 (1)
08/2007 (4)
06/2007 (2)
04/2007 (2)
01/2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Moja Internet Adresa



Na ovoj stranici bih želeo da se pozabavim sam sa sobom i sa vama mojim prijateljimamouthwashnjami..Nadam se da ćemo se lepo družiti...Ja sam Relja iz Novog Sada.Nekad sam živeo u Osijeku ali me je ovaj ratsmokinhrvatskaeek navrat na nos vratio u moju domovinu Vojvodinu...Tako sad sam tu...Novi sad je divan grad i mnogo liči na moj nikad prežaljeni Osijek...Nekad je tmuranbang a nekad sunčanwavenjami i ko zna kakav jo da bude..Oprostio sam sve grehe drugima i sebi koji sam najveću ljubav izneverio u prošlosti...Volim vas sve...cerekblabla
Image Uploaded by ImageShack Toolbar

Linkovi

Pokon svim D Molerima...



Pobedićemo mi

d-moll

Dm C A7
Odlutaš ponekad i sanjam sam.
Dm B
Priznajem, ne ide, ali pokušavam.
Dm A7
I uvek dođe
Dm A7 Dm
d-moll.
C A7
Spusti se k'o lopov po žicama,
Dm B
ruke mi napuni tvojim sitnicama
Dm A7 Dm
i teško prođe sve to.

Gm A7 Dm
Jedan d-moll me dobije kako odeš ti.
B Gm
U sobi je.Glupi d-moll.
A7 Dm
Uvek sazna kad je to.
F C
Uhvati me čvrsto i ne popušta.
A7 B
Lud je za tišinom, to ne propušta.
Gm A7 Dm
Vodi me u svoj plavičasti dom.
F C
Jedan d-moll me razvali,
A7 B
neki bi to prosto tugom nazvali.
Gm A7 Dm
Nije to, šta je tuga za d-moll?

Ponekad te nema i sasvim sam
izmišljam način da malo smuvam dan,
ali je lukav d-moll.
Pusti da se svetla svud priguše,
sačeka poslednje zvezde namiguše
vuče mi rukav: "Idemo!"

Plaši me on, gde si ti?
Hiljadu se stvari moglo desiti...
Glupi d-moll, za kim tuguje svu noć.

Uzme me u svoju tamnu kočiju.
Nebo primi boju tvojih očiju.
Znam taj put, to je prečica za bol.
Jedan d-moll me razvali,
neki bi to prosto tugom nazvali.
Nije to, šta je tuga za d-moll?

Ostala je knjiga sa par nepročitanih strana
i neke stvarčice od herendi porcelana.
I jedan pulover u kom si bila...
I ostala je ploča "Best of Ry Cooder"
i fina mala plava kutijica za puder
i ja sam te ostao željan, dok me bude
moja mila...


Image Uploaded by ImageShack Toolbar