Roze rejbanke

petak, 12.10.2007.

Al Gor dobitnik Nobelove nagrade za mir

Al Gor

Dajte ljudi molim vas. Al - jebeni - Gore. Pa ti Šveđani su žešće zabrijali... Kaj za Nobelovu nagradu za mir je dovoljno napraviti tamo neki koncertić, natjerati posjetitelje, ni krive ni dužne, koji su samo došli poslušati U2, da se kevom zakunu da će manje turirati na raskrižju kada se prave dasom, zasaditi drvo, gasiti svjetlo, svoju babu dobro izmarisati kada ova senilna krene baciti zagorjele okrajke makovnjače u koš, a ne u kompostaru i šta ti ja znam i PUF! Evo ga brate! Nobel! Najveće službeno priznanje pojedincu za njegov rad koje postoji na svijetu! Pa daj sišite Doris Dragović.
Ostatak mog mišljenja o temi rada Ala Gorea možete pročitati u mom postu "Goddamn hippies! i njihov "gloubal vorming""
Mada ta Nobelova za mir mi je uvijek bila najnelogičnija. Kako će sad netko reći - taj i taj je ove godine najviše doprinijeo mir u svijetu? Evo šta ne bi recimo JA dobio Nobelovu nagradu za mir za 2007? Nit sam krao, nit sam guzice dao, nit sam se s kim potukao, nit sam na kog pucao, nit ikog tjerao da radi išta od tog dvoje! Miran ti ja brate maksimalno. I plah također. Čim auspuh od starog Golfa iz osamdeset neke pukne ja ti se umah uplašim. Čak sam jednom u birtiji rekao: "De čovječe, smiri se." Time sam indirektno pozvao na mir u svijetu! Jer da je bilo tko drugi bio na mjestu čovjeka kojem sam to rekao, rekao bih mu isto. Keve mi.

- 23:19 - Komentari (1) - Isprintaj - #