petak, 18.08.2006.

e hi folks.........again........

jučer bila(recimo) prva večer NGLJ(novogradiškog glazbenog ljeta) i ovo je stranica od te manifestacije: www.nglj.com pa eto posjetite je.....kad stignete................al evo ja ću vam pokušavat prepričavat događaje i moje ''doživljaje''...............ak nebum nafiksan.......al' naravno........neću........pa ja sam ipak '''gud boj'''.......hehehe....
e da..........sinoć je bila rock-večer.........bili su stvarno razni domaći i ne-domaći(strani) bendovi........a kao šećer na kraju......a vjerujte mi.......stvarno na kraju, jer su počeli oko pola 12 tak da je bilo dost kasno........i da......kao šećer na kraju......uhhh.......su bili PRLJAVCI..........bilo je o.k. ..........al se vidi da su već malo stari i da nisu baš nešto sposobni ko' prije......al kažem, bili su stvarno o.k. ...........onak, oni njihovi hitovi....i tak to..............pa eto...došo mi i rođo iz novske.........pa tak.......bio sam na pizzi s slavitzom i anti-depresivcem daimoniuem i rasta-girl dunjas i maddonom i moj rođo.
bilo j' dobro.......malo smo se zabaviilii.....malo više........a eto.....dobro je nama.................
............ ...................
........... ............................
ajde, pozdrav svima




Sincerily,
your Metod

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.