Red Sonya II

ponedjeljak, 21.02.2005.

kad treba prestat učit?

when do we have to give up learning?
cuando si deve smettere studiare?
?quando tenemos que terminar estudiar?
quan est-ce que'on termine nos etudes?

pars pro toto=dio za cjelinu
- 19:52 - Komentari (5) - Isprintaj - #

nedjelja, 20.02.2005.

huxley i ekipa

i tako ćemo mi svi kroz koju godinu ko što nam je huxley i predvidio. samo što to još ne vidimo. a on je vidio.

izašo je i novi rječnik kažu. blogerima je svejedno jer imaju svoju gramatiku. koja uključuje -emoticons-a isključuje neke druge stvari.
kaj oni stvarno od mene očekuju da sa xx i još nešto godina pišem -griješka-?
errare humanum est
ili
ljudki je griješiti
samo kolko? to ja vas pitam?
kolka je dozvoljena (ili je možda bolje reći dopuštena) tolerancija na griješke?
i koje?

milsim, ak napraviš gramatičku pogrešku-više ili manje, sve je ok, al ako pogriješiš u recimo, na primjerice, liječenju pacijenta, opet nikom niš. i tak vam je to - ponekad, a ponekad i nije.

al svejedno bi ja te učenike netjerala da znaju gramatiku-kakvu takvu, al da znaju.
kad vidim sintagmu - hrvatska novina - niš mi više nije jasno.
od kad su ove-novine postale ova-novina.
ja sam mislila da je novina nešto što je novo, neš ko novotarija. al očigledno sam krivo mislila.
znači sad trebam reć -idem kupit novinu na kiosk-
a kak se veli kiosk? e to je već problem.

i kak se veli magazin? jel to već kroatizirano il imamo neku svoju riječ?
jer magazin je i onaj magazin za oružje, a može bit i robni magazin. pa ti sad budi pametan i dokuči koji je koji.

najbolje bi bilo da ukinemo riječi. pa da imamo sve šifrirano brojevima. arapskim (al svejedno arapi nisu izmislili nulu nego je ona došla iz drugih krajeva i nastanila se među istim tim brojevima, pa sad i za nju-nulu-misle da je arapski broj, a nije)
onda nećemo morati svi znati engleski, a i školski program će biti manji jer će se učiti samo brojevi. i to u svim zemljama. i svi ćemo biti jednaki (kobajage). i roditelji će biti sretni jer neće više morat učit sa djecom i moći će pratiti emisije na svim našim televizijama (pogotovo onu -mijenjam ženu-).

al će sigurno francuzi dodati neki akcent na brojeve. a i mi ćemo. pa ćemo imati meku i tvrdu nulu.
koje će se izgovarati -njula- i -nijula-

i onda opet dolazimo do huxleya. pametan čovjek, nema što.

0010003345221573875438490230
(to znači: laku noć)
- 21:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 12.02.2005.

ovaj...

mislim...
stvarno sam se začudila kad sam skužila da sam opet nešto napisala. sama sebi. i vama.

protestiram!
sad sam na adsl wlan-u: trebalo im je 2 1/2 mjeseca da mi ga aktiviraju.
ukrali su mi usput dodatne tel brojeve. bumo vidli kako će ti proći, i da li će.

nemojte si stavljati wlan jer jako šumi u telefonu. samo ne šumi ako iskopčate uređaj iz struje.
a najveći prigovor adsl-u je to kaj vas izbacuje s interneta ak neko telefonira - a obećali su sve posuto ružama. i niko nije rekao da će se adsl aktivirati preko dial-up logina. ja sam mislila da će to biti za pravo-stalno online, a ono opet figa.

obećanja-ludom vjerovanja.

sad pokušavam aktivirati telefoniranje preko kompa. išlo bu, uz malo truda. kao i fax.
ne znam samo zakaj nam ht nudi videotelefoniju kad možemo imati video-konferenciju preko neta.
kad bi se svi koji imaju interent umrežili i telefonirali preko kompa, ne bi oni nas više tako...u zdrav mozak.
al ti naš čovjek ne zna, odnosno misli da neko drugi (ht) zna bolje od njega. pa neće.

naš ti čovjek voli da neko za njega razmišlja. da smisli kako će mu internet biti jeftiniji i brži.

ja se fakat sjećam dana kada sam u zgb dobila telefon: 1980 god.
a kolko su starci otplaćivali rate za taj telefon. a onda još dok su izgradili i aktivirali onu centralu.
pa tih 2.000 dema je onda bilo malo bogatstvo (ko da sada nije).

nema tu pravice. kaj ćeš kad je tako.

ko je ono rekao da bogati nisu sretni? sigurno neki bogataš-moš si mislit fore.

zg.tel.hr/zg.htnet.hr/zg.t-com.hr..........what's next?

- 23:44 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 04.02.2005.

evo me jope'

evo me jope'
- 14:37 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>