Red Sonya II

utorak, 28.09.2004.

snail post

ovo je snail post. ako se uspije priljepiti uz ostale postove, biće dobro. jer je server u komi.

malo sam zbrkana u zadnje vrijeme. to je jer previše komuniciram s majstorima.
ozbiljno.
nad njima moraš bdjeti ko nad malom djecom. i još ti to naplate.

cijeli sam zagreb prošla tražeći preklopnu glanz krom kvaku. objasnili su mi da je neki zovu preklopna, a neki zaklopna. i mean, waht's the difference?
al nema nigdje glanz krom, nego samo zlatna. a to ne mogu staviti jer ne paše uz ostale kvake. koje su glanz krom.
pa sam rezervirala jednu. trebala bi doći idući tjedan.
pa su mi rekli da pogledam u bauhaus ili negi drugi shopping centar, al meni se tamo ne ide zbog jedne kvake.
pa su me pitali zašto mi to treba. zato jer imam dupla vrata i rolo između...

pa sam kupila novi cilindar za bravu-6 komada ključeva je jeftinije nego titanovih 3 ključa. uzela sam 6 kom. premda ne znam što će mi kad nemam 6 kompleta istih ključeva.

kuku-lele. jadna ja.
pa su pokvarili luster jer je opran u vodi (nemojte me ništa pitati). pa sam prošla cijeli grad da nađem pristojni luster a da cijena nije četveroznamenkasti broj (to u onim finjaka dućanima). pa me gospođa iz žaruljice zamolila da izađem iz dućana jer mora u skladište, a nema tog lustera u dućanu (ko da ću joj ja nešto popaliti iz dućana). pa je skužila da nema u skladištu nego da je ipak luster u dućanu samo ona nije vidjela.

i tako u nedogled.
pa su zbrljali parket, došli ga popraviti (lak) i stali na svježi lak tako da su sada u parketu utisnuti majstorski tragovi. pa će opet doći popraviti.

pa treba vidjeti je li koaksijalni kabel od kablovske još uvijek ok.

pa je curilo ispod umivaonika jer nisu dobro zadihtali.
pa je ventil od perilice ostao zatvoren pa smo mislili da nešto s vodom ne štima dok nismo skužili da je ventil.

pa su ogrebali novu plastičnu kadu.

pa je bojler puštao plin, i ventil je bio u komi. molili smo se dragom bogu da majstor ipak negdje (jer je stari tip bojlera) uspije naći sličan ventil jer inače...kupuj novi. ventil je pronađen.
pa je mali bojler bio zaštopan i trebalo ga je očistiti (to se skuži jer mlaz tople vode bude premali).

i tako dalje, i tako bliže.
dolazim doma poluživa.
al mislim da ipak na neki način sve to volim. takva sam vam ja,što ću.

- 11:48 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>