utorak, 14.11.2006.

Opet o autu!

Moj auto se oteo kontroli! Naime, imao je svoju prvu nesreću... Ma nije on kriv...

U nedjelju sam imala prekrasno buđenje! Lea je lajala svom silinom, pa sam izišla vidjeti što je ljuti. Kad, neki klinac stoji kraj ograde i viče: "Siđi dole, slup'o sam ti auto!" Molim?! Nedjelja, pol 8, još uvijek ne znam kako se zovem...

Što se dogodilo? U subotu, u sitne sate, dok sam spavala snom pravednice, klinac je velikom brzinom uletio u okuku ispred moje kuće i udario u autić koji je bio parkiran na prilaznom putu... Zadnji lijevi žmigavac i branik u djelićima, zadnja vrata u komi, lijeva strana autića zgužvana...

Još jednom se uvjerih kako je teško biti žena (koja živi sama) na selu... Nikakve komunikacijske vještine mi ne bi pomogle u pregovaranju s tim ljudima. Naime, mali je doveo starog (koji izgleda kao jeftina kopija ruskog mafijaša iz američkih filmova B produkcije) koji je meni onako krmeljavoj počeo pričati o tome kako je to "niš, to se sredi za 200 eura, on je tu domaći, iz sela, žena mu radi na školi, a tu, niže u selu ima jedan mali koji radi limariju doma, i on mi bu to sredil..." Za to vrijeme se klinac hvalio susjedu kako je "s barem 95 na sat uletio u zavoj i kak mu to nije prva nesreća..." E ako mu tad nisam lupila šamarčinu, neću nikad...

(Blesača, nisam zvala policiju, a kasnije saznah da je ovaj maloljetan i nema vozačku...)

Bilo kako bilo, uspjela sam se pribrati i reći da auto vozim svom majstoru koji će procijeniti štetu i popraviti auto... Stari baš nije bio najsretniji i mislim da sam duboko povrijedila njegove osjećaje i krhak mu ego - "Gospođo, bu'te sretni kaj smo vam došli... pa ja sam vam tu domaći..."

Popravak procijenjen na 2.500,00 kn, što je za jednog Unića popriličan trošak. Gospo'n Domaći mi dao 2.000,00 kn, "a ostatak bum dobila kad ispostavim račun!".

I tako... nakon tjedan dana putovanja busom na posao autić je sređen! Sad ga mogu početi prodavati... Ma, u principu, autić je ok, ali nekako se od samog početka ne volimo, on i ja... Dakle:

PRODAJEM AUTIĆ, SAD IZGLEDA K'O NOVI, IMA NAJSREBRENIJE FELGE U ČITAVOJ ŽUPANIJI (dečki se malo zaigrali dok su ga lakirali), MALO TROŠI, BRZO IDE... CIJENA? PRAVA SITNICA...

| 12:20 | Komentari (11) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>