petak, 08.09.2006.

Živa sam, a i živahna...

I opet me nije bilo predugo... Na svom blogu, jasno, na tuđima sam redovito...

A izdogađalo se mnoštvo toga. Ajmo redom, telegramski kratko i jasno:

1. Milano, Latinoamericando Festival, 5 ludih dana s najdražim mi čovjekom uz ritmove, boje, mirise i okuse Kube, Brazila, Argentine, Perua, Meksika... STOP

2. Usvojih cimericu i životnu suputnicu Leu. Malu bebicu, crnu labradoricu, živahno i razigrano stvorenjce najljepšeg pogleda na svijetu! STOP

3. Godišnji! (Opet bez izležavanja na plaži.) Provedoh ga s kistom i valjkom u ruci, povremeno sa sjekirom, kliještima, čekičem, čavlima, šarafima i šarafcigerima. (Dragi se pokazao kao vrstan teoretičar i najbolji kritičar. Ah, da, bio mi je i velika podrška: "Ma možeš ti to sama! Vidjećeš kako ćeš sretna biti kad završiš!" I jesam, mislim, bila sretna! Čovjek je bio u pravu! Dok sam farbala psovala sam si sunce feminističko i emincipirano i samostalno i slobodno... To je nama naša borba dala! Tak mi i treba! Nikad sponzoruše od mene...) STOP

4. Nađoh stolara koji je bio spreman uhvatiti se u koštac s mojom novom, tj. starom, ali skoro pa novom kuhinjom koju dobih od kolege s posla. Čovjek napravio posao u dva dana! Uredno, precizno, očistio iza sebe... Svaka mu dala (sto kuna barem)! Novi pozdrav mi je: "S novom kuhinjom naprijed!" STOP

5. Na autu zadnjih 56 i pol dana nisam imala kvarova! (da kucnem u drvo...) STOP

6. Svečano obećavam samoj sebi da ću na blogu svaki dan napisati barem nešto! Ma makar tri točkice... STOP

Stojte mi dobro!

Red Sonja

| 10:59 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>