..like a rose on the grave of love..

nedjelja, 06.06.2010.

Jer sam ipak odlučio..

Jesmo li zaista iskreni, ili samo očajno želimo da bude lijepo. Da bude veliko i konačno od nekakvog značaja. Da bude vrijedno onog sto planiramo napraviti.
Gledam te kako zamišljeno promatraš prazninu. Kao da tražiš. Znam da si plakala prije tog. Vidim to u tom pogledu upućenom zidu. Vidim to u ravnim, previše ravnim obrvama. Uvijek su ravne kada plačeš. Nakon 5 minuta uspijevam te nasmijati. Skidaš majicu, kažeš vruće ti je. Skidaš grudnjak i prekrivaš ih prije skinutom majicom. Jer kažeš da ti je još uvijek vruće, a ja ne znam da je majica jedino što imaš na sebi. Pa šutim. I promatram što nudiš.
Govoriš odjednom kako mrziš svoju kosu. Pomislim kako to slušam barem 5 puta na dan. No ne marim, puštam te da ju iskritiziraš, neuspješno otpuhuješ i neuspješno vraćaš na mjesto na kojem ionako nisi htjela da bude. Smijem ti se jer zabavljaš me, promatram te, upijam te, piljim kako ti kažeš. Odvraćaš pogled i kažeš ajde prestani, ja sam shy. A meni je to slatko pa gledam i dalje jer volim izazivati. A tebe vrijedi izazivati.
Kažeš da si samo u donjem rublju. Naglašavaš crnom. Ja se zajebavam, kažem da si mi upravo ispunila sve fantazije. No ti znaš što nedostaje u toj našoj igri. Jer ustaješ, odmičeš tijelo od stola i polažeš ga mojim očima. A ja zadovoljan. Jao ljudi, da znate kako samo zadovoljan. Pa pomislim kako zapravo i nije loše imati poneku muzu.
I da li vrijedi pokušati sa tobom, pitam se to cijelo vrijeme. Nestabilna si, nesigurna si, iskompleksirana si, neodlučna si. Previše ovih ne ispred. A ja bi opet htio glumiti Supermana i izbrisati ih svojim super kul moćima. Kaži mi da će moje moći biti dovoljne. Pa se možda i dogovorimo.
Nisam spavao zbog tebe, nisam čak ni radio što sam trebao, a rekao sam da imam pune ruke posla. Sve zbog tebe draga. To očito znači da si ti stigla na red. Ja se ipak i dalje opirem. I dalje tražim podražaje u drugima, u drugome. No tu si, zar ne? Tu si i nećeš samo tako otići. Smetaš malo mom putu, no nije da te briga. Bolje da se makneš. I bolje ti je da nikad ne odeš…
Jer ja sam opasan! O da, da, da! Nisam ti ja bilo tko. Pravim se da sam zabavan, pravim se da sam skoro pa savršen. Dakle draga, da, ja odlično glumim, ja odlično manipuliram i igram. Ja sam kao netko i govorim okolo da ću postati netko, ali zapravo sam vrlo malen, vrlo nesiguran. Ja nesiguran, ja zatvoren, ja oštećen i ja spremam sve to popraviti. Zbog tebe. Jer ja… jer ja sam odlučio voljeti te. Pa makar samo danas.
- 01:04 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.