..like a rose on the grave of love..

srijeda, 21.10.2009.

Neimenovana


Nešto kao prijateljice
Koje se vole pogledati ispod oka
Poslati misli koje ce se ionako
Izlomiti negdje u društvu oko nas
Mi dvije, potpuno nove u
Takozvanim odnosima koji nas samo
Pritiscu na šutnju i nemir u grlu
Prijateljice, ispricaj mi svoju pricu
Željna sam slušati i gušiti se zbog tebe
Odaje nas kava i ruka koja ti bjezi
U pokušaju da uhvati neuhvatljivo
Ili samo nesuđeno?
Nešto ili netko nam spaja misli i
Govori mi kad nisi prisutna
Ti, sveprisutna
Usmjeri taj pogled prema meni
Pa da se poigramo sa značenjima
I prisvojimo crvenilo u kojem se topimo
Ne snalazim se na tom terenu
No tjera me da uperim prst prema tebi
I odlucim
Koliko tople ti usne mogu biti

- 00:17 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.