..like a rose on the grave of love..

ponedjeljak, 06.07.2009.

Za jutarnje sunce sto nas budi
Za toplinu na dlanu

Za kosaru punu malih, premalih macica
Za tek novorođeno dijete koje ce me zvati teta

Jer je ona predivna, meka i otvorena
Podsjeca na gumene bonbone
Jer je ona gladnija od mene
I uvijek hranu dijeli sa mnom
Jer je ona blizu daleko, daleko blizu
Jer je tu

Elasticnim me prstima skakljas po kraljeznici
Tamo bi trebale biti oci ( tamo ce biti oci! )
Vrijeme je za ljubavnu aferu
Treba pisati ispod zvijezda
Prohodati ispod duge da ne nestanemo

Okružena s djecom i sama je postala dijete.
Petar Pan je isto sa njima.
Kaoticnost rijeci me tjera da napravim savrsenstvo.

Voli me kao da nestajemo, kao da se gusimo i iznova rađamo!
Približi se
Šapnut cu ti kako se to radi
Ili ti pojesti sve sto cu smatrati da ti vise ne treba
(Što bi to moglo biti?
Ne brini, srce cu ostaviti da kuca.)

Treba sanjati o zivotu.
Inace ce nas komarci isisati
I svijet pretvoriti u trulu jabuku.

Ono najljepse u zivotu se izgleda svodi na 2 stvari:
1. osjecati ljubav
2. oci tek rođene bebe


- 17:48 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.