...red rain...

petak, 14.04.2006.

Finally...

Ola, fouks!!

Ja je napokon odlučila nekaj napisati... I ja je napokon sretnija... cerek Nadam se da ste mi svi vi također dobre voljice... PRAZNICI HAVE BEGUN!!! Wu-hu!!!

I taaako... Tjedan je opet počeo užasno... I stvarno sam se bojala da će tako ostati. Bojala sam se da ću praznike dočekati u onom standardnom usranom raspoloženju... Ali ne... a-a... Njet!!nono
Fala Bogu, nije tako... Bar zasad.

Ali, kod mene je problem što se ja uvijek nečega bojim. Da, zvuči glupo i očajno i sve, ali tako je... Kad sam tužna, bojim se. Isto tako, strah me i kad sam sretna. Jer, kad god sam sretna, dogodi se nešto grozno i osjećam se još gore. I opet patim.
Ali sad, kvragu, ne smijem tako razmišljati. Ne smijem razmišljati. Uopće. Sad se kao moram odmoriti i biti sretna zbog prekrasne srijede... Uuuuh...
Bio je to lijep dan.... Zahvalna sam.

Neću sad sve opisivati, jer sam određenim ljudima već dooosadna smijeh hihihihihi
Al eto... Ja dobila svoju pusu za rastanak, Uskrs i to...kiss I smijali smo se i igrali se sa psom i tako dalje... I nisam mogla vjerovati. Mislim, još ne mogu.

JAO... Sad će mi faliti. rolleyes Ali, bar smo se lijepo pozdravili..

I najbolja cura, ona koju najviše volim i kojoj šaljem puse, sutra ide na put... šmrc So, danas ćemo se naći i pozdraviti i to... Moramo se dobro zabaviti, jasno????
E, i ja mislim...

I to bi ukratko bilo to... Hvala na pozornosti.
Za kraj - blabla mad -
Eto, to su mi dva najluđa smajlića i htjela sam ih staviti na blog... mda...

pusa svima!!! Budite mi sretni i lijepo mi se odmorite... JU DIZRV IT.

tralalalalalalalalalalala



- 15:05 - Komentari (37) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>