...red rain...

ponedjeljak, 27.03.2006.

New post

Originalan naslov, nema šta... rolleyes

Evo, ja odlučila nešto malo napisati... Ništa posebno, tek tol'ko da se javim... Lijepo je vrijeme, baš mi je drago...
I ovako... Nekolicina ljudi me zamolila da ovaj post bude vedriji i sve šta ide uz to.
Pa evo, može...wink
A i ne glumim, jer sam nekako... sretna???..... Jesam li ja to stvarno SRETNA???!!!!!!!! Pa jesam... Da.... Dobar vikend, i to sve...

Dakle.... U petak mi je poslao poruku!! Daaaa... Ništa ne znam kako posebno, al sva sam bila luda... nut hehehehe...

Koji bolesni smajlići...

Ima još!! Jučer navečer me --- NAZVAO --- !! Da, da... Je!! Lijepo smo dugo pričali i smijali se k'o blesavi...rofl ahhh... Nisam mogla vjerovati... Jednostavno je bilo too good to be truth...

Oj, ljudi!! Koje fora boje imamo tu na blogu!!! Ha!!! Sad sve može biti šareno...
Fensi, fensi...

Neeego, da se ja vratim na "priču". Dakle, danas sam ga napokon i vidjela!! Isuse... Noge su mi se tako tresle... Mislila sam da ću roknut tam negdje... Strašno... Jooooj... I bilo je lijepo... Da... Je...
I imam još razloga za s r e ć u!! - Najbolja cura koju je svijet ikad vidio je finally otvorila blogek!!! Jeeej!! Uspjela sam ju nagovorit!!! thumbup

I tako to... Upozorila sam vas da se ništa posebno ne događa, ali mene sitnice tako vesele!! Još da sad ne moram učiti toliko.. heh...
Ne ide to tak'!! Nemreš pobrat i ovce i novce!! Strašno... Koja glupa "poslovica" ili kaj je to već...

Ajme... Pa lijepo je bit sretan... Al onak iskreno sretan... Zašto je to rijetka pojava?? Ne kod svih, naravno... Al kod dosta ljudi..
People, za kraj... Dajte probajte naći razloge za sreću... To je tako lijep osjećaj... Kao da možeš zagrliti cijeli svijet... I ne očekujte puno, nago pronađite sreću u malim stvarima...
I uživajte... I smijte se... I stavljajte ove cheery boje... hehe

I svima vam želim da ste veeeeeseli i nasmijani i sve!!
Živ'li!!party


- 16:59 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>