...red rain...

nedjelja, 19.03.2006.

Nema naslova...

Evo, nemam ideje za naslov... Koga briga?? Kome je naslov uopće bitan??... Kad pročitaš naslov, otprilike znaš o čemu se u tekstu radi...
U ovom tekstu se ne radi ni o čem posebnom, dakle naslov nije potreban...
Oke, dosta o naslovu........
Kojeg ni nema.....
????????

Ja ozdravila, donekle... I sad neću dugo, jerbo imam puno za učit. Kog vraga sam ozdravila?? Da nisam, ne bih imala puno za učit. Mislim, imala bih, al ne bih imala snage, soooo ne bih učila.
A ovako moram...

Slušam R.E.M....
Znam, sad to nije tolko bitno, al eto... Da znate... Ako ne želite znat, ko vam kriv; sad ste već pročitali... Pa ipak znate... Iako to uopće ne utječe na vaš daljnji život...

Mogla bih napisat nešto što ima smisla... ??
Ne...

Kolko god se trudila, sad baš ne vidim smisao ni u čemu... In other words--ništa mi nema smisla.
Nisam ja sad neka tu... ne znam šta... Al nekako već 2 tjedna jedini smisao koji nalazim u svemu je upravo da smisla nema...

Sad mi svira Pearl Jam...
Opet vas ne zanima, jel...??
Al ima baš lijepih riječi...
No matter how cold the winter, there's a spring time ahead...

Iskreno, nadam se.... Jer meni je stvarno hladno...
A proljeće nikako da dođe...

I sad ja idem...
Znam, nije neki post... Nema smisla... Al eto... Volim to... Ne mislim besmisao... Volim pisati...
To je moje...

Ljudi, želim vam... Želim vam da vam je uvijek toplo...
A ako nije, nek vam proljeće dođe što prije...

Pozdrav

- 15:57 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>