...red rain...

ponedjeljak, 13.03.2006.

Ne mogu vjerovat--pa ja pišem!!

JOOOOJ..... kolko ono niste čuli za mene?? A jadni...=)
ma šalim se malo... Ne fkt, moguće da ste me već zaboravili... Can't blame you... Eto, neko vrijeme nisam fakat imala ni volje, ni inspiracije... a ni neke posebne teme o kojoj bih mogla pisat...

'vako... razmišljam o tome da totalka promijenim dizajn (ovo je kao malkoc bezveze, jel=)) i tak... To ću napravit onda... samo, trenutno mi se ne da. al budem, obećajem. Eto, i to smo riješili...
Stari moj, kak ja brzo donosim odluke.... Ma sva sam neka odlučna (yeah, right). Još da te silne odluke ponekad i realiziram...
Ma čudna sam ja................

Sad, prije svega... Moram vam reć da sam, iako me nije bilo khm khm...duuugo, redovito čitala vaše blogove=) i, kao uvijek--FENOMENALNI SUUUU!!

Ljudi... ja nijesam u školi... mda... nešto sam jučer dobila temperatur'cu... I samo ležim, slušam svog naj naj naj... Frusciantea.... ahhh... predobar je...
Sad vam još mogu reć kak se osjećam... osim kaj sam, jel... sick...
Sredina prošlog tjedna bila ono... nemam riječi...
A gle sad... Ovo mi je bio najgori weekend... Tak sam sroljava... Samo sam ležala u sobi i niššš, ama baš niš drugo nisam napravila... i onak... neka tjeskoba me hvata...Ok, tuga i neka vrsta boli... al baš tjeskoba... nekak ne mogu disat... sranje posrano smrdljivo... kae to meni sad?? Ma neću, neću tak... neću o tom....!!
Sad sam kakti sretna kaj opet pišem, jel...
Ma fakat jesam.

Falilo mi je pisanje bolesnih monologa.
I čitanje i komentiranje istih.

Jedva čekam još da promijenim dizajn. budem, budem=))

I da... Još sam in love...Nažalost.... =(
Nekad sve super, a nekad sve... ne tak super.
I to super i ne tak super me ubija... Možda bi bilo bolje da je uvijek sve ne tak super. Al idealno bi bilo da je uvijek sve super... Al to je nemoguće tak da... Ma just drop it, redrain!!!

I tak...
Ljudi...
Ja ću se sad fkt, al ono fkt potrudit pisat... Češće, jel... Dobro, češće bi bilo i da neš našvrljam za 2 mjeseca... looool =)
Ne, pisat ću češće neg prije...
Kad mi dođe, jel... I kad budem u stanju. A i kad ne budem u stanju... Pisat ću kak god se osjećala, jer to mi je neka vrsta utočišta... Kao i svma vama.

Dobra je to stvar, taj blog, ha??
=(
Niš ljudi, malo sam moody...(kao niste skužili...)
Pa... bilo bi bolje da sad prestanem pisat(ak se OVO može tak nazvat...), jer ko zna kaj ćete sve jadni još pročitat...

Puuuuuno pussseka vam svima šaljem
i... GLAD TO BE BACK!!!!!!!


- 09:48 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>