...red rain...

subota, 14.01.2006.

Ne idu mi naslovi...

Heeej!!!
Evo i mene, ko bi reko'??
Ma znate šta, skupljala sam komentariće... I dosta sam ih nakupila... hahahahaha Too Funny
Ma šalim se... Ne obazirite se na mene...

Uglavnom.... sad kao moram pisat šta ima novo u mom mladom životu i tak... A neki su me molili da ovaj post bude vedriji, jel... Pa eto, potrudit ću se...Teethy hahaha

Mda... Nema nić novo... Osim da sam riješila svih 110 zadataka iz matematike koje smo dobili prek praznika... bljuf... Al eto, riješih to... I... To je to od novosti...

MA LAŽEM!!! ........... Čula sam se s NJIM...Way Too Happy Aaaaaaa!!!! Kak sam ja bila sretna.... Mislim, još sam... Mda...
Ali on je bio tak ravnodušan... Ne znam... Bio je čudan... Rekao je da se tek bio probudio, ali... Ma ne znam, nije ni bitno...
Ustvari, bitno je!! Ponašao se ko da je bio prisiljen pričati sa mnom.... :(((( Ko da ga je briga za mene.......... ŠMRRRRRRC.......Blowing Nose

Ne, ne!! Ovo mora bit vedar post!!!!!! Thumbs Up

Da vidimo... Što je dobro... Pa danas idem na klizanje s ekipom iz osnovne! Evo, tom se veselim...Thumbs Up
I... znam da ne smijem samo o NJEMU... Al k vragu, sretna sam što ću ga vidjeti!!! Tri tjedna... uffff... Previše je to za mene...

Šta još... Da, naj frend mi se vratio iz Irske i sutra ću ga vidjeti... Kupio mi je nešto!!! Yey!!! Poklon, poklon!!! Way Too Happy hahahaha

Ljudi, da vas ne zamaram previše...
That would be all 4 now... Vi mi uživajte... Još ova 2 dana...

Šaljem vam veeeliku pussssssssu!!!Blowing A Kiss
I jedan smijeh za kraj... hahahahahahaha :)))

- 15:51 - Komentari (45) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>