< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis mog bloga...
Ma nakon ohoho ja sam odlučila napravit svoj bar 1000 blog. Ne garantiram da će ovdje pisat normalne stvari... Čitaš na vlasitu odgovornost!

Ovo čudo broji od 13.08.2006 u 17:27


Counter
Counter










Upiši se u guestbook, tu klikni!



Ko sam ja?


Luda curica stara 14 ljeta. Živim u Zagrebu, Seswetama. Imam papigu Wilija, srce moje malo agresivno... Slušam pjesme za početak, svakakve... zaljubljena sam u: Balaka. Šteta što ima 32 godine i nogometaš je koji probably ima 100 zaštitara. Ma jooooj, znam ja da i on mene voli... XD


MOJ EX 8.C:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo su zadnji dan bile najbolje majice na cijeloj školi!!! belj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Paparazzi su zadnji dan imali posla... cool

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Na mostu ispred škole pod mojin "najdražim" predmetom zemljopison iliti geografijom... wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Opet su nas stjerali u školu... mah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zadnji sat, zadnji dan, mi i raska... Na račun toga što smo joj pripremili iznenađenje žicamo više ocjene... zubo












Creative Commons License
Ovaj blog (moj) je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Dijeli pod istim uvjetima. (Moraš slušat, nema šta...)


petak, 29.06.2007.

Ej...

Pa di ste ljudi... Već ste mi počeli nedostajat. Hvala na komentarima, najbolji ste. Nisam pisala jer sam išla u Livno (BIH). Tamo su mi starci rođeni pa onda moram ić svake godine. Zapravo, ne moram, ali želim. Ovaj put je bilo zakon. Išla sam van s Augustinom (bratićeva kćer) i neš smo pričale i to. Išla sam s starcima i stricem i strinom u šetnju po pašnjacima. Ja zapravo nisam htjela ić zato što tamo ima puno poskoka, ali su rekli da tamo ima i divljih konja pa sam ih išla vidit. Nažalost neuspješno. Nisam vidjela ni konje ni zmije. Tamo nije tako vruće ko u Zg-u zato što puše vjetar. Moji starci su izgorili. Haha, ja nisam.
Bila sam baš nešto razmišljala u koju bi ja išla srednju. Dobra mi je klasična i sedma. Treba mi 45 min da dođem do njih ali eto. Možda me netko nekad i odveze. Moj ICQ je 374825603. Javite se. Neda mi se više pisat pa onda vas idem komentirat. Stavit ću vem neke slike...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kak sam splašila jadnu životinju.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Livno iz zraka...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Krave kod Lokve.



| komentari (15) | print | # |

utorak, 19.06.2007.

Citrus pegla u akciji...............

Ej! Ja sam baš bila razmišljala koja je svrha peglanja. Joj da ti odjeća bude ravna. Ja stvarno ne shvaćam zašto moja odjeća mora bit ravna. Mislim šta nekog briga kakva je moja odjeća. Ako mu se ne sviđa nek ne gleda!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

U petak idem u BIH. Idem u Livno. U utorak idem zubaru, a sutra se šišam. Nadam se da neću izgledat ko vještica. Ako se tako ponašam, nemoram tako i izgledat. I ljudi neću vam pisat post dok ne budem imala bar 20 komentara!!!!!!!!!!


Ruby Video
Ruby lyrics - Kaiser Chiefs lyrics
Kaiser Chiefs Music Videos
Music Video Codes by VideoCure








| komentari (32) | print | # |

petak, 15.06.2007.

...

Danas smo bili na podjeli svjedodžba. Imam sve petice. Jučer sam bila kod Petre. Sestra joj je rodila pa sam išla vidjet bebu. Baš je slatka. Zove se Laura. Mama me sad tjera da pospremam. To nije fer! Neda mi se. Sad mi neš sere da ja ništa ne radim i da sam velika cura. Bla, bla bla... Pa to je donekle točno, ali bar čitam knjige. Cure i ja smo išle gledat Norbita. Stigle smo u zadnji čas. Bile smo u maloj dvorani i sve skupa nas je bilo 15. Pola dvorane je bilo prazno. Baš je bilo dobro. Još planiramo ić gledat Šreka! Jeeeeeeee!!! Šrek je zakon!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Get Your Own Quiz!, More Quizzes




| komentari (10) | print | # |

ponedjeljak, 11.06.2007.

Maturalac............

Sorry što me nije dugo bilo. Bili smo na maturalcu, a i morala sam pospremat pa nisam imala vremena. Prvo smo na maturalcu išli u Hum, Motovun i Beram. Ma oni su bili malo dosadni ali ostalo je bilo ok. Hrana je bila super. U Poreču je smještaj isto super. U hotelu smo se skoro izgubili. Ko labirint je. Nama su profe bile soba preko puta. U sobi ima svako svoj wc. Neki su imali bračni krevet. Petra i ja smo jedne od rijetkih imale balkon. Navečer smo pričali svi ba balkonima i prozorima. Jedan tip je iskako kroz prozor i uhvatili su ga. Profe su nam trebale prvi put doć vidit jel sve ok, al kad nas posjete drugi put smo se mogli zaključat. Meni i mojoj frendici nisu dali da još zaključamo, ali jesmo pa se raska derala na nas. Bili smo u nekom disku s jadnom glazbom, ali opet je bilo super. Bili smo se i kupali iako smo se smrzli. Kako me jedan dečko zagnjurio! Htjela sam ga UBIT!!!! Jedan moj frend je bio skočio u plitkom i razrezo se. Drugi dan se nismo kupali zbog kiše pa smo išli u Rovinj. Rovinj je fakat lijep. Išli smo neki na kao toranj u nekoj crkvi (nezmam pojma kojoj). Užasno je visok. Stepenice su drvene i uske su, kao da si otrgo drvo i zalijepio ga. Pogledaš dolje i vidiš ljude ispod sebe. U Rovinju i Puli je bilo sunce, a u Poreču kiša. U Puli smo vidjeli Arenu, ali nismo išli unutra. To je stvarno glupo. Pa bolje da smo išli unutra, nego išli gledat glupe lukove!!! Vidjeli smo i Augustov hram i neki Slavoluk Sergijevaca. Još jedna prelijepa vjest je da sam strgala fotić. Starci hvala Bogu nisu poludili. Evo vam još neke slike...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us





| komentari (6) | print | # |

petak, 01.06.2007.

Ej

Danas nam je završila škola. Nisu nas baš gađali, ali su ovi drugi nadrapali. Mi smo objavili dečkima da ćemo sljedeće godine nosit jaja i da su mrtvi. To su i oni nama rekli. A ti smrade u doslovnom smislu riječi lijepo odjebi jer te nitko nije ni tražio da mi čitaš blog. Bile smo ja i Margareta vani s akačicama i Marinelom. Bilo je fora. Dobra vijest je da sam napokon kupila role, ročesice, a loša je da sam danas pala pred svima njima ko nitko. U utorak idemo na maturalac, a meni je užano žao što moja simpa ne ide. Mislim više od pola njegovog razreda ide, ali on ne. DI JE TU PRAVDA????????????? Ajd idem vas komentirat. Bok.


Ovo je trebalo bit objavljeno u petak ali zbog tehničkih zakazivanja moga mozga objevljeno je danas.



| komentari (5) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

SAY HELLO TO MY LIFE...