Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (6)
Rujan 2006 (3)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off




















OPIS BLOGA I MENE

U ovaj blog mogu ulaziti
svi,a posebno fanovi
ROCKA I PEPPERSA

Evo i par rijeci o meni
da znate tko samcool
IME-e pa ovako,ja sam
danijel (neki me zovu dany)
dolazim iz jednoga manjeg
mjesta pokraj velike gorice.
Imam 23 godine.1.12.1985.
IZGLED-ja sam jedan nizi
decko,crne kose,smedjih
ociju,168,65,volim cure,
vise sam tuzan nego
sto sam veseorolleyes
MUZIKA-heh da,tu ja mogu
nabrajati svasta,kao RHCP,
nirvana,the darkness,
metallica,bon jovi,white
stripes,him,iron maiden,
rasmus i jos tog...
HOBI-golf,bass gitara
i band..
NAJDRAZE BOJE-hmhm
obozavam crnu..volim i
crvenu,sto se tice ljudskih
ociju obozavam plavu i zelenu,
a sto se tice kose najdraza
mi je plava i crna..greedy
FRENDOVI- ima ih ..
CURE-trenutno zauzet DA-NE

Ljudi, glasujete za moj blogač :)

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr




Pogledajte što slušam (klikni ovdje)



Upload Music Files
Flash Player Codes by mailboxdrive.com


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Moji poolovi
Moji Drugi Poolovi

RHCP FORUM
RHCP Stranica
RHCP FAN CLUB





Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Pocivao u miru Kurt D.Cobain

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ajme koliko vas me voli:)

Free Web Site Counters
Get a Free Web Site Counters


Blogovi koji su zapusteni ! Znate li sta se dogodilo njima?

http://browneyes92.blog.hr -brown_eyes
http://totalnaplavusha.blog.hr-gladdenova
http://ninam.blog.hr -rockerica
http://beepbeep.blog.hr -nina
http://carwash.blog.hr -pink girl
http://blogobicnecure.blog.hr -obična cura :)
http://rocnrollgirl.blog.hr -RHCP_girl

A ovo su blogovi na koje bacim oko hehe :

cobain_grrrl
Nirvanagrrrl
†††CoBaInOvA †††
...pEppErS.bAbY...;)
tea
ivkica
rockerica ena
hella
rockerica
Tena
mala1
Juli
sappy-angela
teeja
Ela
Vlatka

++LJUDI GLASUJTE I ISTAKNITE
SVOJA MISLJENJA++







RETULTATI PULLOVA:

Rezultati 23.05.2006.
Koju Vrstu Glazbe Slusas ?


-Classical 14.3%
-Dance 0.0%
-Pop 14.3%
-Rock 57.1%
-Punk 0.0%
-Metal 14.3%
-Nista od nav. 0.0%
-Sve Pomalo 0.0%

Rezultati 22.10.2006.
Jesi Kada Spavao/la s Curom/Deckom ?


-Da 22.2
-Ne 77.8

Rezultati 20.04.2007.
Kakve decke/cure volis?


-Samo da je lijep/a 5%
-Mora bit pametan/na 2.5%
-Mora bit bogat/a 5%
-Trebao/la bi imati ono nesto 50%
-Da si pasemo,igled nije bitan 37.5%

Rezultati 20.04.2007.
Da li ti se svidja ovaj blog?


-DA 60%
-NE 40%




EVO SLIČKEEEEEE

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NLO-i :)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





nedjelja, 21.10.2007.

Moj prekid sa curom..

Hej ljudi, evo da vam napišem konačno nešto.. evo ja
sam tako nekako, u kurcu, prehlađen, imao sam neki
dan turnir te je bilo vani jako puhalo i padala kiša, i još
dobro bi bilo da smo odigrali rundu do kraja, nego smo
odigrali samo 9/18 rupa pa su dečki odustali, onda smo
svi stali i otišli na ručak, da sam znao da će biti tako
nebi niti išao tamo da sad moram se kljukat tabletama
zbog toga mad

A još da kažem i par riječi o svojoj bivšoj ani..evo već je
prošlo oko 2 mjeseca od našeg prekida (bar mislim) rolleyes
Jel vam se kada dogodilo da vas cura ostavi zbog kose?
e vidite, meni se to dogodilo, zato jer je ona rockerica
i voli dugokose, iako me je svih 4 mj, koliko smo bili u vezi
nagovarala da pustim kosu, ali ja to nisam htio, neznam
dal bi to mogo radi ikoga napravit, osim zbog sebe
naravno.. tak evo, ja sam tu i tamo još nešto pokušavao
s njom, htio sam da mi se vrati, da krenemo iz ponova,
ali ona to nije htjela, tj neće.. i ja tu nemogu ništa,
ako je ona tako odlučila dobro, nemožete nekog natjerat
da vas voli jel tako!!? samo mi je glupo jer stalno govori
neke druge razloge zbog prekida.. prvo je bila kosa.. pa
je rekla da je bilo zbog tog jer ja imam 21.godinu te da joj
starci nedaju biti samnom, jer sam kao 'prestar' za nju..
onda je rekla opet da nemože bit u vezi radi škole, da
joj sada super ide i da ne želi da to pokvari..(a viđali smo
se prije dok joj je trajala škola i preživjela je..) i uz to
sve još mi govori da me voli i da mi želi biti najbolji
prijatelj.. i ne kužim kako mi može govorit da me voli
nakon svega kaj mi je napravila, i kako me je 'hladno'
odjebala rolleyes Nije to ljubav, da je ona bi poduzela
nešto, da joj je do mene stalo našla bi već naćin da
budemo zajedno, mora bit neki.. al jebiga, kad neće..
Nadam se da će nać nekog koji joj bolje paše od
mene i koji će ju više voljet od mene..eto toliko..
ja nastavljam s novim životom polagano.. a,
ali više ne
vjerujem u ništa...sva ta obečanja..'kao bit ću
s tobom dany zauvjek.. ili voljet ću te stalno..
nikad te neću dati nikom drugom..nebi mogla bez
tebe..' sad vidim da je to sve bila laž..samo sam
bio previše naivan..i sve povjerovo..
al jebiga.. život je jedna kocka.. baciš ulog i
čekaš da dobiješ ili izgubiš.. razmislite o tome..
al istina je kako god gledali yes

A meni sutra počinje tečaj, nadam se da ću moći opće
doći do tamo s obzirom koliko sam prehlađen,
jedva čekam da mi bude malo bolje da mogu nekam
izać malo.. A i rekli su vani da bude snijeg,
tj susnježica.. jedva čekam rofl E da i stavio sam
vam novu pjesmu od jednih mojih frendova,
veš maj šina, iz zagreba mladi bend, baš su mi
super.. i hvala vam na ovolikim komentarima!!
pišite još! čitamo se! bye mah



>>Mislim da ona slika nije bila vrijedna mog bloga !<<


Zadnja izmjena posta bila je: 15.11.2007.

- 16:28 - Komentari (18) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>