::::lose my spirit::::

21.12.2005., srijeda

Današnji ljudi u danšanjem jebenom svijetu su tako zlobni,prave se da sve i svašta znaju, a zapravo nemaju pojma o pojmu i to mi jako ide na živce.Kao kad me netko naprimjer pita jel sam dobro,jel se durim na njega.To je tako besmisleno i tako....neznam kako da kažem.Kao da ja sad nekom dečku dođem i pitam jel se oče udat za mene!Mislim stvarno ono.....pre smiješno!!!Kao i danas prije nego smo imali informatiku.Frendica me pita što mi je a ja kažem ništa.Ponekad i ja moram biti sama kao i ona.Neki ljudi ne shvaćaju da ja imam potrebu da budem sama i da me nitko ne pita ništa ......U današnjem svijetu nemožeš se ni povjeriti frendici već si moraš nać nekog poštenog frenda.Tako bi bilo i najbolje.Uopće zašto postoje frendovi?!?Da znam zašto postoje ali ipak neki frendovi baš i nisu frendovi jer njihova druga frendica zna sve moje tajne.Znate što mislim reći.Najbolje je nikom ništa govoriti.A ljubav.......ljubav je čisto sranje nema toliko dobrih dečkiju na ovom svijetu da bi mogla reći:"Gle ovaj je baš za mene!"Nema ih puno takvih.U našoj školi npr.nema baš puno takvih ljudi,više manje su svi velikiiiiiiiiiii debili i kukavice.Katkad se pitam ima li smisla misliti na ljubav.Ne nema.Kakva je korist od nje?!Imaš nekog tko te voli,a nakon nekog vremena te napuca,ostavi,ne voli te više,......stvarno nema smisla.Ili ti se netko sviđa i ta osoba to zna,a i tako ti isto znaš da se ti njemu sviđaš i onda ti nakon nekog vremena kaže da možete ostat frendovi.Stvarno mi nije jasno kako može netko biti tako okrutan(neznam ni jednu drugu riječ koja bi to mogla opisati).Takvi ljudi nemaju pojma što su zapravo iz toga napravili.Cura to ne želi čuti.Nije joj nimalo dobro.Jebe se dečkima za to.Pa oni su ipak dečki.Oni nisu osjećajni(samo neki).Cure su pre osjećajne da bi to shvatile.Uvijek plaču i neznaju kako dalje.Izgube kontrolu.Nemogu se nać u ovom svijetu.Dečki traže cure za jednu noć.Jednog će im se dana to odbit o glavu.Kao što će se nekim curama odbit to što su lake.,..............................................Smrt,smrt,smrt,smrt,smrt,..............Za sada je ona jedino rješenje svih problema.Jednostavno se ubiti.Skočiti sa zgrade,ubit se nožem,popiti tablete,.......to bi bilo rješenje.Znam nijedan život nije tako savršen,nijedan nije bez pšroblema,barem postoji mali problem,.........svi to imate.Neki više neki manje.Nizko nije savršen,ni iznutra,ni izvana.Neki više gledaju na to kako izgledaju,dok neki ne brinu za izgled već se pogledaju iznutra.Ak nemaš dobru dušu ako si odvratan što će ti onda uz to i lijepi izgled.Neki pate od toga da svaki, ama baš svaki dan moraju lijepo izgledati,imati drugčiju odjeću,a ne onu od jučer.To me nervira.Ili kad te odmjeravaju od glave do pete.To samo rade umišljeni ljudi.Misle da su centar svijeta i gledaju jel je možda netko bolji od njih.Pih!!!Da bar.Rodit će se netko savršeniji od tih ljudi koji će ih dovesti u red.
- 17:47 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Same gluposti u mom jebenom životu!

Linkovi