BOOLNICA BLOG

petak, 24.10.2008.

To nije to...

To nije moj Zagreb...

To nije moj Zagreb u kojem auti lete u zrak..

To nije moj Zagreb u kojem se ljudi boje za svoj život...

To nije moj Zagreb kojim vladaju seljačine i lopovi...

To nije moj Zagreb u kojem haraju maloljetne bande...

To nije moj Zagreb u kojem ne smiješ biti drugačiji ili imati svoje mišljenje

To nije moj Zagreb u kojem se navijačima Dinama zovu i proglašavaju divljačine i bolesnici

To nije moj Zagreb u kojem Dinamom vlada on....

To nije moj Zagreb u kojem umire rock 'n' roll....

To nije moj Zagreb u kojem se slušaju cajke i otvaraju samo lounge barovi..

To nije moj Zagreb u kojem gradonačelnik samo niže afere..

To nije moj Zagreb u kojem se sramiš reć kaj...

To nije moj Zagreb u kojem se bojiš pjevat Olivera ili Hladno pivo...

To nije moj Zagreb u kojem se na Ribnjaku i Opatovini moraš osvrtati oko sebe...

To nije moj Zagreb u kojem se ljudi premlaćuju i ubijaju na ulici...

To nije moj Zagreb koji je izgubio dušu...

To nije moj Zagreb koji nema svoj indetitet...



To nije moja Hrvatska za koju smo se borili...

To nije moja Hrvatska opljačkana, silovana i izmrcvarena...

To nije moja Hrvatska u kojoj je važnija vijest koje je dijete usvojila Angelina Jolie od toga kako žive ljudi...

To nije moja Hrvatska u kojoj su slavni glupani, lopovi, mafijaši, političari i Ante i Simonica...

To nije moja Hrvatska puna licemjerja i lopovštine...

To nije moja Hrvatska kojom vladaju ljudi koje ništa ne brine i koji ništa ne vide...

To nije moja Hrvatska u kojoj su svi domoljubi, a svi slušaju Cecu...




To nije moj Zagreb, to nije moja Hrvatska...


To nisam ja koji čekam cijeli dan da me nazoveš...

Tj. možda jesam

Želim da me nazoveš, želim da budemo zajedno, želim da se odlučiš....




The Beat Fleet: HEROYIX

U zemlji apsurda zakon je ka Burda Pa se po njemu kroji, sve po zakonu, samo izbroji I začepi pravu rupu, to je lako Kod nas bit snalažljiv je zajebat zakon Zajebat sve nas, ma nema problema Zakon je pun rupa poput goblena Pa vezi sliku, za rodbinu I kojeg priku Baci kost pasima šta nose palice Sitne ribe pune marice Dok pametne glavice biže priko granice a preplaćene guzice nas vode žedne priko vode dok ispravljaju netočne navode A na ulice su izašle curice Naše mlade snaše, u lov na nogometaše Ali im paše i druga mogućnost Sve dok je sigurnost i izvjesna budućnost I nabrekle lisnice, a nisu baš bistrice pa bi tile bit misice, i na modne pistice Jer to su nova iskustva koja otvaraju vrata Auta od faca velikog formata Ako nisu kriminalci onda su tatini sinovi, u glavama im plinovi, invalidi, sve šta vridi da im je roditelj Smisao života je ko ima bolji auto i mobitel. Svi Hrvatine, a svaki skače ka klokan čim čuje Cecu il neki hit od turbo folka Tu nema sriće, sve je gluma Ljubav odnosi bujica tekućih računa Sve do Crnog Mora, il još crnje I gore U Mrtvo more, tu nema života, samo svota Nema snova, samo lova Otrovnija od otrova, šporka od šporkih poslova A ekipa u kvartu pije pive, bez perspektive Izvukli su krive karte Krivo vrime, krivo misto, obećanja-blagosranja Al nema više vizionara Legionara, revolucionara, Bolest gora od SARSA, u ime svoga Boga Marsa Sve ih je tribalo u ludare, umobolnice Prije nego sjebaše bolnice i tvornice A ja bi samo tija radit, pošteno zaradit Imat nešto u banci, da me ne hrane starci Život je bijedan, al se ne dan Nisan gladan ni žedan, krpin se iz tjedna u tjedan I teško je nama šta bi tili bit ljudi Parimo nenormalni, ludi Al smo oni šta se bore I kad je najgore dio smo faune i flore, imamo ljubav i more to nam ne mogu otet, kod nas drugi vitar puše ne mogu se popet do nas sitne duše šta guše gustom maglom lošeg emotivnog naboja na plemenskom su stupnju razvoja ili oni šta dobro podmazanih analnih otvora voze linijom najmanjeg otpora i nema digniteta, i nema poštenja Očenaši i Zdravo Marije su cijena oproštenja i nema općeg dobra, samo vlastita torba i dupe kriminalci, a svi šute papci, suci, fratri, policajci jer su rođaci il u istoj stranci, ista banda a mi smo stranci u vlastitoj zemlji zbog ljudskoga šljama, a mi smo stranci u vlastitoj zemlji zbog ljudskog šljama, Lipa naša silovana! Heroji! Ne tribaju nam puške ni pištolji! Samo čisto srce i ničeg se ne boj!
a mi smo stranci u vlastitoj zemlji zbog ljudskog šljama


- 20:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #