četvrtak, 14.11.2013.

Pederi, lezbe i ine nepogode

I tak, imala sam najbolju namjeru čkomiti o ovom referendumu, al to jednostavno ne bih bila ja. Da mi i usta začepe, ja bi na rit progovorila. Tak da eto, kud svi kur...ovaj, turci, tu i mali Mujo.
Koji kikić?! Zbilja?


Građanska inicijativa U IME OBITELJI okuplja pojedince, obitelji i građanske udruge koje promiču općeljudske vrijednosti te vjerske udruge, zajednice i pokrete – sve koji smatraju da je brak jedino zajednica žene i muškarca. Kopirano s njihove fb stranice.
Netko me pozvao preko fb (ubijte me, nemam život) eventa da se uključim u akciju skupljanja potpisa da se raspiše referendum - želite li da u Ustav unese odredba po kojoj je brak životna zajednica žene i muškarca? Znate jednadžbu, brak=žena+muškarac; sve ostalo je nešto drugo.
Kontroverzna tema, hrpa komentara, naravno. Nažalost, većina puna mržnje prema prokletim pederčinama, fuj, treba to sve pobiti. Ja rekoh,da se mene pita (a ne pita me se baš) brak bi trebao biti zajednica dvoje ljudi koji se vole.
GLUPAČA, GLUPAČA, GLUPAČA!
Podsjetnik sebi - ne komentiraj ono što izaziva puno pompe, ne, ne.
I dobijem prvi odgovor - otac i sin, majka i kćer se vole, bi li oni trebali u brak? (Zbilja? ZBILJA?)
Odgovaram - koristeći vašu logiku i definiciju braka kao životne zajednice žene i muškarca, u brak bi prema tome mogli otac i kćer ili majka i sin. (glupačo, zašto odgovaraš na provokacije, zašto?)
Da bi mi ona ista osoba odgovorila - zna se dobro na kakvu se zajednicu misli, tu ne pričamo o ekscesnim situacijama!!!
*Onaj osjećaj kad vam zbilja nije jasno koji se kiki sad ovdje dogodio. Dvostruki kriteriji, jeeeej!

 photo 1379523_615841291791604_115529111_n_zps0ce39fcc.jpg

I idem si ja malo nekak gledati i skužim da je brak definiran baš tak kak oni žele, ali ne u Ustavu. I nije mi jasno kaj tolko galame oko toga. Pogotovo kaj se za pedere i lezbe nikad nije ni govorilo da će sklapati brak (eventualno istospolni brak, čime bi se jasno istakla distinkcija između tradicionalnog muško-ženskog braka i istospolnog) već registrirano partnerstvo.
I da vam pravo kažem, više nisam znala kaj reći na cijelu priču.
Građanska inicijativa koja se ograđuje od ikakve povezanosti s Crkvom, no često se pozivajući na katoličanstvo, po samom imenu istupa u ime obitelji, bori se za zaštitu definicije braka (od homoseksualaca), a čitavo vrijeme pričaju o zaštiti djece. Onak, wtf?

 photo 1184883_661044723936447_257671479_n_zps8a2ce852.jpg

Korištenje djece kao argumenta mi je zbilja najgore u cijeloj priči. Definicija braka ne tiče se djece. Dapače, bilo bi vrlo uznemiravajuće kada bi ih se ticalo, tj kada bi bili dio tog braka (ovo muško ili žensko).
Druga stvar, bilo mi je naprosto odvratno vidjeti kako se netko poziva na dobrobit djece, često i na boga i vjeru, a s druge strane sipa odvratnu, iskonsku mržnju. A nažalost, većina komentara koje sam vidjela, bili su upravo takvi. Pederi su bolesni, treba ih sve pobiti, pička im materina, sad će i pedofili početi tražiti svoja prava. Izjednačavanje homoseksualnosti i pedofilije/nekrofilije/zoofilije, sasvim uobičajena pojava. Ili, oni su si taj put izabrali. Zbilja?! Tko bi, pobogu, i zašto, izabrao da ga se osuđuje, diskriminira, stigmatizira na temelju toga kog voli?

 photo 100posto10D0ovjek_zpsc6e44807.jpg

Skupljanje potpisa...aaaa, to je bilo zabavno. Pitaš, to je ok. Ja kažem da ili ne - u ovom slučaju ne - i tu bi priča trebala stati. Zašto, oh zašto misliš da će moj odgovor biti drugačiji ako me pitaš bi li ja IPAK potpisala? A kad kažem ne, jer se ne slažem s tim, još me krenuti uvjeravati - ali potpiši, pa možeš zaokružiti ne na referendumu...Moram li se ja zbilja otresti na tebe da bi shvatio/la da neću potpisati to što mi guraš pod nos? Poslije sam ih izbjegavala u širokom luku,a ako bih i morala proći blizu, učinila bih to vrlo brzo, da me i ne stignu pitati, samo bi oni koji bi me vukli za rukav (doslovno), dobili vrlo glasno NE i nagli pokret ramenom koji je skidao njihovu ruku s moje. Što se tog tiče, bila sam još i blaga, jer zbilja ne volim da me diraju osobe koje mi nisu bliske, pogotovo ne netko potpuno nepoznat. Moja šaka u tvom licu je jednako zadiranje u osobni prostor kao i tvoja ruka na mojoj ruci. Osim kaj je moja šaka obuhvaća manju površinu, tak da bi i dalje bila blaga. In my dreams...

I tak, skupili potpise. Kažu, nikog ne diskriminiraju, iako štite brak od homoseksualaca (po brak opasnih...), a predaja je izvedena dan prije otprije datumom određenog Pridea, uz paradu. U komentarima na njihovoj stranici često se spominjalo kako pederi izazivaju svojim paradama (koje se održavaju u znak borbe za prava kojih gotovo i nemaju), ali njihova parada dan prije Pridea, to nije bilo izazivanje...ne, nikako. Nikad prije nisam bila na Prideu, al ove godine jesam. I bilo je zbilja lijepo.

I sabor dopusti, referendum se raspisuje, 47 milijuna kuna će se pljunuti da TO uđe u Ustav.
Pol države se uzjebalo oko cijele priče, nastala 2 tabora, ZA i PROTIV. I vražja propaganda. S obje strane.
ZA tabor voli isticati kako su izloženi govoru mržnje, pogotovo od strane medija koji su zauzeli stav da je referendum diskriminatoran, i da su protivnici referenduma žrtve te medijske hajke protiv njih, i žrtve jednoumlja.

c/p „U javnosti se pojavio spin da će referendum koštati građane RH 47 milijuna kuna. Od kuda se pojavila ta suma novca koja sada služi za to da nas se proziva? Naravno, sve je krenulo iz redova radikalnih gay-udruga koje su nas u zadnjih 10ak godina opelješale za desetke milijuna kuna i vlade koja je samo ove godine za nabavu službenih automobila potrošila 265 milijuna kuna. Pametnome dosta!“
(nisu spomenuli da su i oni jedna od udruga koja se okoristila, i koliko je novca potrošeno za osiguranje Pridea, i to ne zato što su pederi skloni mlaćenju „normalnih“)
„Nikada nećemo pristati da roditelji budu slova ili brojke, ne pristajemo da se ukidaju nazivi: otac i majka i da se uvode slova A i B!“ (a to će vam ukinuti...tko? jeste li primjetili da na mnogim formularima piše samo ime roditelja? Zašto se niste na to pobunili prije? Svjedočim toj „gadosti“ već godinama)
„Koji roditelj mi nije potreban: mama ili tata? Nećemo pristati na takva pitanja jer svako dijete treba mamu i tatu!“ (jesu li djeca koja žive u domu za nezbrinute imala takav izbor? )
„Odvratna je ova medijska propaganda koja se širi sa HRTa, RTLa, Jutarnjeg lista i ostalih medija koji su se odavno svrstali na stranu zla! Puste priče o zaštiti manjina, usporedbe homoseksualaca sa Židovima serviraju se na pladnju narodu koji više ne želi biti naivan i barem dio njega neće nasjesti! Uspoređivati položaj homoseksualaca koji su zaštićeni kao "lički medvjedi" i Židova za vrijeme holokausta krajnje je odvratno i antisemitski, a upravo je to napravio Dnevnik HTVa.“ (strana zla? Zaštićeni kao lički medvjedi? Tko ono širi mržnju?)
„Nikome ne oduzimamo prava ali nećemo dozvoliti da naše društvo krene putem moralnog relativizma, napraviti ćemo sve kako bi očuvali naše vrijednosti.“ (moralni relativizam? Halo?)
„Odlična kolumna/osvrt akademika Slobodana Novaka: pročitajte ovdje ako imate želudac
„Dragi prijatelji, pozivamo Vas na bojkot Jutarnjeg lista popularno prozvanog YUtarnji zbog opetovanog blaćenja inicijative "U ime obitelji" i pozivanja javnosti da se glasa protiv na referendumu! - Ne čitam i ne kupujem Jutarnji List - :D“ (...)
“usred krize, nezaposlenosti i svjetske gladi – mi opet pričamo o pederima. Ma tko tu koga?! Oni sigurno guštaju. Centar pažnje. Centar društvenih rasprava i žalopojki...
Osobno, nemam ništa protiv gay populacije. Ako postoji ta vrsta ljubavi, neka postoji. Tko sam ja da sudim gdje prestaje ljubav i gdje počinje bolest? ...
Kako ću ja jednog dana objasniti svom sinu zašto ga je frend iz klupe u školi zaskočio jer se tako ljube njegov tata i tata?!...“
Tu nema govora diskriminacije i mržnje? Hm...kako je ono išlo, s trnom u bratovom oku...?

Da se razumijemo, ni drugi tabor nije ništa bolji. Puno se pljuje po Željki Markić, po onom liku koji je izjavio da ne drka..., po Večernjaku, dok se Jutarnji uzdiže u nebesa...i tako. Nema ovako sočnih diskriminatornih izjava, uglavnom su komentari dežurnih neandertalaca na intelekt i izgled gospođe Markić.

Ono što ja zamjeram – nazivanje svih koji su protiv žrtvama medija (ne, imam vlastiti mozak i vlastiti sustav vrijednosti, te diskriminaciju ne smatram moralnom); medije koji su protiv prozivati za govor mržnje, a ne osvrnuti se na govor mržnje u suprotnom smjeru (svakako pročitajte što je akademik Novak napisao; biskup Košić je izjavio da protivnici referenduma ne vole obitelj, čovjeka ni boga) ; izjavu gospođe Markić „u situaciji u kojoj se naruši jedan prirodni odnos...“ - dalo bi se zaključiti da obitelj samohrani roditelj+djeca nije prirodna – prirodno je da se dijete začne i rodi, sve ostalo je stvar tradicije (sultani su imali više žena i hrpu djece, djeca iz plemićkih obitelji nerijetko su imala jedva ikakav kontakt s roditeljima, odgajale su ih guvernante, u oba slučaja djeca imaju i oca i majku), prozivanje neistomišljenika – političari koji su rekli da će glasati protiv, razapinju se na stup srama, pravobraniteljica iznosi vlastito mišljenje, gospođa Markić izjavljuje da je izašla iz okvira vlastitih ovlasti; s druge strane, nijednom riječju nije se pobunila na one koji su izjavili da će glasati ZA;pozivanje na izjavu lezbijske aktivistice (ruskinje s američkom adresom) koja je izjavila da je gay populaciji cilj uništiti brak i obitelj (generalizacija je supeeer! iz nekog razloga, još nisam upoznala ni pedera li lezbu koji to žele); konstantno pljuvanje po vlasti koja im je isti taj diskriminatorni sramotni referendum i omogucila svojim nereagiranjem; zamjeram vrijeđanje osoba koje ne misle isto kao i vi (spomenuti zlobni komentari na račun gospođe Markić i onog koji ne drka [my bad, skačem sama sebi u usta, obzirom da stigmatiziram spomenutog, al nemam pojma kako se zove])

Da se razumijemo, ne idealiziram pedere i lezbe (samo za info, uzimam si za pravo tako ih nazivati jer imam nekolicinu vrlo dragih prijatelja koji spadaju u te skupine, a sami se tako nazivaju), samo smatram da smo svi jednaki, da ja, heteroseksualna, nisam jednakija od njih. Među njima ima primitivaca, gadova, smeća najgore vrste, u istom postotku kao i kod heteroseksualne populacije. Samo ga,eto,meću u "krivu" rupu :D

Govno je govno,smrdi, iz kakvog god šupka izašlo :D

I tak,referendum je sve bliže,prilično je sigurno da će proci,brak će biti brak,sve ostalo će biti nešto drugo,istospolna zajednica moći će se zvati blitva (ako se i to ne zaštiti -naše povrće ima pravo na normalan rast i razvoj),a cijeli cirkus koštat će samo 47 milijuna. A onda,jednoga dana,doći će na raspravu da se i blitvarima omogući posvajanje i odgoj djece koje je,gle čuda, omogućeno i neprirodnim samcima,no,kad do toga dođe,u dalekoj budućnosti,tad će netko drugi inzistirati na novom referendumu. Možda ga stave na akciju pa dobiju za koji milijun manje nego mi...

Mislim da možete pretpostaviti kako ću glasati.

 photo straight-people-have-gay-babies_zpsd0ba32c0.jpg

 photo 1452151_567204886700552_1008295433_n_zps37d84081.jpg


Ispričavam se na nepovezanosti, sklona sam tome u sitne sate...

Noć'ca/Jutro!

| 04:55 | Komentiraj (7) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © The devil inside - Design touch by: Tri mudraca





Komentari On/Off

< studeni, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Travanj 2016 (1)
Ožujak 2016 (2)
Siječanj 2014 (1)
Prosinac 2013 (1)
Studeni 2013 (2)
Travanj 2013 (2)
Studeni 2012 (1)
Svibanj 2012 (1)
Siječanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Studeni 2011 (1)
Rujan 2011 (1)
Kolovoz 2011 (2)
Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (3)
Ožujak 2011 (2)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (2)
Prosinac 2010 (2)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (4)
Studeni 2009 (7)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (8)
Kolovoz 2009 (4)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (5)
Travanj 2009 (8)
Ožujak 2009 (12)
Veljača 2009 (9)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Bla. Žlabr. Žvrlj. Tup.
Kaj mi se po mozgiću vrti.


usta, ops, prsti moji, hvalite me







the other: Moj kreativni

Photobucket


in case of emergency...pichzzz@gmail.com