R.A.F

utorak, 15.07.2008.

Kakav narod takva vlast

ALEKSANDAR STANKOVIĆ je za Index komentirao optužbu Hloverke Novak Srzić da provodi medijski reket, jer je zabrinut hoće li na jesen obnoviti svoj ugovor te ga je, čak, prozvala najpristranijim novinarom HTV-a.


"Mogu reći da sam uistinu najpristraniji novinar, jer sam ja bio u Glavnom odboru HDZ-a. Da, najpristraniji sam novinar jer sam odlazio kod prvog hrvatskog predsjednika Tuđmana po mišljenje. Da, najpristraniji sam novinar i zato što sam bio u Savezu komunista. Da, provodim medijski reket jer sam ja napustio svoju medijsku kuću uz obilje pljuvanja svojih kolega. Da, provodim medijski reket jer sam ostao dužan svojoj kući 35 tisuća eura i jer sam na kraju krajeva još uvijek u sudskom sporu s HTV-om. Provodim medijski reket i provodit ću ga i dalje s ovih pozicija", rekao nam je Stanković jasno aludirajući na elemente iz bogate biografije Hloverke Novak Srzić..

"Zašto još nisam dobio otkaz ako sam tako pristran?"

Uredniku emisije "Nedjeljom u 2" jedino nije jasno zašto nije dobio otkaz ako je uistinu najpristraniji novinar i ako je istina sve to što o njemu navodi Hloverka Novak Srzić.

Index je prvi objavio kako glavna urednica informativnog programa HTV-a Hloverka Novak Srzić planira Stankovića od jeseni maknuti iz njegove emisije "Nedjeljom u 2". I sama Hlo nam je potvrdila da bi ga ona najradije vidjela u emisiji Otvoreno, kamo bi iz Dnevnika premjestila i Zorana Šprajca. Glasnogovornik HRT-a Janos Roemer tad nam je rekao kako Stankovića očekuje i pregovor o njegovom specijalnom ugovoru koji uskoro istječe te da će se vidjeti na koji način će se s njim nastaviti suradnja.

Stanković je prekjučer u Saboru na sastanku Nacionalnog vijeća za korupciju optužio uredništvo HTV-a da mu dopušta raditi samo one teme o korupciji koje imaju zeleno svjetlo vlasti, dok trpi pritiske ako u emisiju želi dovesti one koji najviše organe ove vlasti optužuju za korupciju.


Hloverka Novak Srzić je urednica Informativnog programa HTV-a, a na tu poziciju je došla isključivo zbog političkih razloga........
A problem je u temu što je stanković srbin......

Osvrt na komentar:

jebo te taj tvoj poglavnik!!!!!problem je što ove budale vjeruju bogu,državi,ili televiziji
a nikad u životu knjigu nisu pročitali, te ne nesvacaju da netko vodi život umjesto njih.
Ljudi gledajte zeitgeist a ne tompsonove koncerte i kojekakva sranja na televiziji!!!!!!Jebo vas fashion guru.......

15.07.2008. u 20:11 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

R.A.F - NI SLUGE NI GOSPODARI







nas profil na YOUTUBE-U

Glasaj za moj blog na Blogeri.hr

Linkovi

STALIN
socijalistickaomladina
socijalist
SRP
anti fa
kontra-punkt
ceški antifa
kika crveni
guerrilla radiosiera
komunisti-hrvatske
tito
ruska vojska
Andreas Baader
pljuvanje po thompsonu
radost socijalizma definitivno naj blog

RADOST SOCIJALIZMA
Mreža anarhosindikalista i anarhosindikalistkinja
LJEVICA HRVATSKE
ANTIFA ZAGREB
UDRUGA mladi-antifasisti.hr
UDRUGA mladi-antifasisti FORUM













Free Site Counters
Free Site Counters